skippie1770 Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 sinds gisteren heb ik SNR drops naar 0%, dan weer naar 60-70% met gevolg dus dat het beeld gestoord geraakt en stopt. Dit enkel op de nederlandse en belgische kanalen, zowel op Astra 19.2 alsook op 23.5. Iemand enig idee wat dit kan zijn ? Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Bigfoot Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Je LNB heeft 4 verschillende instellingen. Hoge band/ lage band vs Horizontale/ Verticale Polarisatie. Mogelijk werkt het in 1 van deze 4 "kwadranten" niet meer? Dan is het vermoedelijk je LNB die vervangen moet worden. Maar wellicht is het ook een vogel of zwaaiende boom die net voor je schotel zit?
skippie1770 Geplaatst: 28 januari 2011 Auteur Geplaatst: 28 januari 2011 vogel kan het niet zijn, daar ik er last van heb sinds gistervooravond, bomen staan te ver weg, dus zal het een nieuwe LNB worden dan. Bedankt voor het antwoord (enig idee welke LNB ik moet naar uitkijken ? heb een draaiend systeem) Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
grondstof Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Ik zou eerst de bekabeling is nazien. Slechte verbindingen of vocht in de connector aansluitingen? Of de motor er is tussen uit halen en de kabel rechtstreeks op de LNB aansluiten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen