Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sinds gisteren heb ik SNR drops naar 0%, dan weer naar 60-70% met gevolg dus dat het beeld gestoord geraakt en stopt.

 

Dit enkel op de nederlandse en belgische kanalen, zowel op Astra 19.2 alsook op 23.5.

 

Iemand enig idee wat dit kan zijn ?

 

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub


Geplaatst:

Je LNB heeft 4 verschillende instellingen. Hoge band/ lage band vs Horizontale/ Verticale Polarisatie.

 

Mogelijk werkt het in 1 van deze 4 "kwadranten" niet meer? Dan is het vermoedelijk je LNB die vervangen moet worden.

 

Maar wellicht is het ook een vogel of zwaaiende boom die net voor je schotel zit?

Geplaatst:

vogel kan het niet zijn, daar ik er last van heb sinds gistervooravond, bomen staan te ver weg, dus zal het een nieuwe LNB worden dan.

 

Bedankt voor het antwoord

 

(enig idee welke LNB ik moet naar uitkijken ? heb een draaiend systeem)

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...