Ga naar inhoud

[DM800HD] Werkt Mytubeplayer Nog Op DM800 ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Probeer vandaag "MytubePlayer" te installeren op mijn DM800, dit gaat allemaal zonder problemen, alleen nu met het opstarten zegt het programma: "Trying to download the youtube feed entries. Please wait".

Dus wacht al heel lang maar er gebeurd niets. Dus vandaar mijn vraag: werkt deze plugin nog of wat doe ik niet goed ?

Uiteraard is mijn dreambox aangesloten op het internet...

Alvast dank voor jullie reaktie

Geplaatst:

Oke dan weet ik niet wat ik fout doe.

Mag ik vragen op welke image je draait ?

Draai hier nog op een oude gemini image misschien dat dat het probleem is ?

Mvg, Leo

Geplaatst:

Dream Multimedia Experimental met Gemini Project 3 plugin. Werkt perfect

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

Hmm, heb inmiddels de laatste gemini image getest maar ook hier werkt de mytube plugin niet op.

Ik hoef toch naast deze plugin nix te installeren om youtube filmjes af te spelen op de dreambox ?

Geplaatst:

Misschien een clone box? Die doet mytube niet meer altijd door de tpmd check die in mytube zit.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Nee ik heb absoluut geen clone, heb nu de laatste open pli geinstalleerd en daar loopt het perfect op, dus ga hier aankomende weekend maar mee testen.

Geplaatst:

dit is dus eigenlijk streamen van internetlinks van youtube, inclusief het zoeken wat youtube te bieden heeft.

Wat bevelen jullie eigenlijk aan om internetlinks van bijvoorbeeld televisieprogramma's (live streaming heet dat geloof ik) weer te geven?

Ik werk onder open pli.

Groetjes, Jan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen