Ga naar inhoud


Reset


MacGuinness

Aanbevolen berichten

[color:"blue"] [/color] Ik wil de satellieten op mijn gepatchte Samsung 9500 opnieuw inscannen.

In het menu dien je nu een reset naar de fabrieksinstellingen te doen.

Mijn vraag is raak je dan de patch niet kwijt?

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt, er zijn echter geruchten dat na een sateliet update de irdeto module wel als 5 in 1 blijft functioneren, hoewel ik dat erg vreemd vind.

 

Na een reset ben je dus verder wel alle overige instellingen klwijt zoals beeld en taal instellingen. Wat gelukkig wel bewaard blijft, zijn de satelietposities bij een draaibaar systeem!!

 

Het geeft veel meer voldoening om inderdaad zélf te scannen en op volgorde te zetten. Je hoeft niet te bedelen om een settingslijst. Kijk even op Lyngsat of SatcoDx voor extra transpondergegevens, omdat de samsung van huis uit niet alle transponders kent.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...