Jan Ambers Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Ik heb hier een Arion AF9400PV2R toestel dat "vast staat op eerste zender en geen bevelen wil ontvangen, noch van de AB noch van toetsen op het toestel! Ik heb de HDD al los gekoppeld op de inwendige reset toets geduwd, kabel frontpannel losgekoppeld, niks helpt: toestel geeft na een minuut de melding:" Current PVRstate is abnormal, will reboot in 10 seconds..." en dat doet ie steeds maar opnieuw! Hoe geraak ik in de setupmenu om de HDD uit te schakelen, tenminste de µProc zeggen dat er geen HDD meer in zit? Want zonder HDD geeft ie de melding HDD initialisation... GRRRR
Gast scientist Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Hoi Jan, PVR aansluiten met seriële kabel op de seriële poort (rs232) van een (oude) computer of laptop. Dan kun je de firmware wel opnieuw erin laden en zal het rebooten stoppen. Voor de software om de firmware via de seriële poort te laden moet je even zoeken op internet, bv bij arionboard.de succes
Jan Ambers Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Geplaatst: 16 maart 2011 Heb suk6!!! Ik heb én de datakabel van de HDD losgemaakt, én de voedingskabel... Heb spanning aangeschakeld en kreeg melding: Data synchronization of zoiets... en na enkele ogenblikken beeld, zonder popups waar ie aan leed! Nu effe verder, want menu is toegankelijk???!!!
Jan Ambers Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Geplaatst: 16 maart 2011 Hoe/waar vind ik een kanaal op Astra-19° waar Arion zijn updates doorstuurt?
chellohacker Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Origineel bericht van: Jan Ambers Hoe/waar vind ik een kanaal op Astra-19° waar Arion zijn updates doorstuurt? Die kan je vinden door de zender list op alphabet tesorteren, en dan kijken of je update ... kan vinden. Of goegelen..
Gast azboxhd Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 er is nooit een kanaal geweest voor updates geweest voor de arion.kijk eens op arion.kr.com ================================ johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen