Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Hallo,<P>Ik heb een mastera programmer deze werkt perfect met chipcat maar dan moet je steeds goeie files hebben. ik wil nu zelf een beetje gaan spelen met keys maar welk programma moet ik dan gebruiken?<P>scanny
alfadude Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Je kan bijvoorbeeld gaan zoeken naar picbineditor.<BR>Met dit programma kan je zowat alles editen.<BR>Veel succes Quo signo nata es?
Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Neem wel de laatste versie (1.30)<BR>Deze kan "alle" bekende files aan.<P>Suc6
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 keys veranderen is te begrijpen, maar hoe moet je providers veranderen?? dus providers deleten en en andere gewenste providers ipv zetten?<BR>bedankt
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 hangt een beetje van de crypt versie af.<P>maar elke provider heeft een ident en meerder codes.<BR>open gewoon eens een eprom file met picbin en een heleboel wordt duidelijk
Aanbevolen berichten