Gast dragondragon Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 hi allemaal wat is verschil tussen dreambox 800 se clone en orgineel
Beheerder Michel Geplaatst: 28 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 28 januari 2011 Clone = illegale rommel. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast dragondragon Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 hi wordt de orginale dm800 se warm hoe kan ik zien als clone is bijvoorbeeld als ik op marktplaats ga zoeken hoe kan ik weten of orgineel is of clone waar moet ik opleten . groetjes
Gast Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Als de box nieuw half zo duur is als in de winkel heb je een clone te pakken. Van de DM800SE zijn (nog) geen clones. Dus de prijs, daar moet je op letten.
edbe Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Origineel bericht van: Herco M. Als de box nieuw half zo duur is als in de winkel heb je een clone te pakken. Van de DM800SE zijn (nog) geen clones. Dus de prijs, daar moet je op letten. de prijs is idd waar je op moet letten, maar zijn ook diverse gevallen dat de "clone" versie voor de bijna de zelfde prijs als de orginele worden verkocht, en voordat je het weet heb je een "clone" gekocht. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
vGnp Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Origineel bericht van: happysat Als je perse geen clone wilt dan kan je beter webshops pakken ipv marktplaats Dat is (helaas) ook geen zekerheidje. Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast bobelen Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 als je een nieuwe ontvanger wil kopen ga je niet naar ##### op ######### met zijn o6 nummer en zijn jaar garantie dan ga je naar een erkende dealer als je denkt toch goedkoper te kunnen kopen via marktplaats en het gaat mis moet je nier zeuren als het te mooi is om waar te zijn DAN IS HET NIET WAAR
Gast dragondragon Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 hi en wat zijn de zwakke punten van dm 800 se wordt warm , werkt goed met diseqe rotor , heeft goed ontvangs signaal op zwakke satelieten bijvoorbeeld nile sat
Aanbevolen berichten