Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik hier inlog op msn krijg ik eenmelding met code 8100030D

Nu heb ik al gezocht op internet maar daar staan de oplossingen ook niet direct alles al geprobeert.

Stomme is maakt niks uit vanaf welke computer ik probeer in te loggen krijg altijd die melding , mijn dochter kan er gewoon op

Ben al haar computer gegaan bij de buurman o mijn andere computer niks nada .

Iemand dit probleem ook aleens gehad ?

Trouwens msn verwijderen van de pc lukt ook niet

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: 1pm
Nu heb ik al gezocht op internet maar daar staan de oplossingen ook niet direct alles al geprobeert

Site speciaal voor MSN errors.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Ja klopt ben ik al geweest maar dan zou ik iedere pc waaqr i ook ter wereld op msn wil komen moeten gaan aanpassen .

Geplaatst:

MSN verwijderen lukt wel hoor, kijk mijn andere (gesloten) topic in dit deel van het forum. Je moet er echter wel zeker van zijn dat je alles wat er mee te maken heeft verwijderd.

Groet,

Ronald

Geplaatst:

Dit ligt natuurlijk niet aan je installatie als andere users wel werken en de jouwe niet op dezelfde PC.

Je gebruikte hetzelfde programma om te testen?

Zo ja, dan is er iets met je user aan de hand. Sommige dingen worden op de MSN/WLM servers opgeslagen en waarschijnlijk is er iets corrupt geraakt.

Ik zou ze een mailtje sturen met je username en de foutcode en uitleggen dat op dezelfde PC je wel andere users kan inloggen maar niet de jouwe.

Kans bestaat dat je gegevens kwijt raakt, maar dat zul je wel zien uiteindelijk.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Foutcode 8100030d

Foutcode 8100030d

1. Verander de Microsoft Windows Verkenner instellingen. Volg hiervoorde onderstaande stappen:

Voor Windows XP:

a. Klik "Start" met je rechtermuisknop en dan "Verkennen" om Windows Verkenner te openen.

b. In het "Extra" menu, klik "Map Opties".

c. In de "Weergave" tab, in de "Geavanceerde Opties" lijst, selecteer je "Verborgen bestanden en Mappen weergeven" onder "Verborgen Bestanden en Mappen".

d. Haal het vinkje weg uit het vakje "Extenties verbergen voor bekende bestandstypes".

e. Klik "OK" om het "Map Opties" scherm te sluiten.

Voor Windows Vista:

a. Klik "Start" met je rechtermuisknop en dan "Verkennen" om Windows Verkenner te openen.

b. In het "Organiseren" menu , klik "Map en Zoek Opties"

c. In de "Weergave" tab, in de "Geavanceerde Opties" lijst, selecteer je "Verborgen bestanden en Mappen weergeven" onder "Verborgen Bestanden en Mappen".

d. Haal het vinkje weg uit het vakje "Extenties verbergen voor bekende bestandstypes".

e. Klik "OK" om het "Map Opties" scherm te sluiten.

2. Verwijder de Contacten Cache map. Volg hiervoor de volgende stappen:

b. Zoek de folder van het besturingssysteem dat je gebruikt in het Windows Verkenner scherm:

Voor Windows XP:

C:\Documents and Settings\<Jouw Windows login naam>\Contacts\<Jouw Messenger e-mail adres>

Voor Windows Vista:

C:\Gebruikers\<Jouw Windows login naam> \Contacts\<Jouw Messenger e-mail adres>

Opmerking: In deze voorbeelden is je Windows Login naam, de naam die je gebruikt om in Windows in te loggen en je Messenger

e-mail adres, het adres dat je gebruikt om in Windows Live Messenger in te loggen.

c. Verwijder alle bestanden die zich in de folder "Jouw Messenger e-mail adres" bevinden.

d. Klik "Start" met je rechtermuisknop en dan "Verkennen" om Windows Verkenner te openen.

e. Zoek de folder van het besturingssysteem dat je gebruikt in het Windows Verkenner scherm:

Voor Windows XP:

C:\Documents and Settings\<Jouw Windows login naam>\Local

Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\<Jouw Messenger e-mail adres>

Voor Windows Vista:

C:\Users\<Jouw Windows login naam>\AppData\Local\Microsoft\Windows Live

Contacts\<Jouw Messenger e-mail adres>

Opmerking: In deze voorbeelden is je Windows Login naam, de naam die je gebruikt om in Windows in te loggen en je Messenger e-mail adres, het adres dat je gebruikt om in Windows Live Messenger in te loggen.

f. Verwijder alle "real" en "shadow" mappen die zich in de "Jouw Messenger e-mail adres" map bevinden.

3. Probeer opnieuw in te loggen in Windows Live Messenger.

Hebben deze stappen je probleem niet opgelost, neem dan contact op met de ondersteuning voor Messenger via https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlmessenger&ct=eformts

Geef duidelijke informatie over je probleem en geef daarbij aan dat je bevenstaande stappen al hebt uitgevoerd.

Geplaatst:

Bedank voor je antwoord maar dit heb ik al tig keren gedaan en zoals ik al eerder vermelde zou ik deze stappen altijd op iedere pc moeten doen .

Waar ik ook ben ter werled

1pm

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid.

MSN (oud) lukt niet meer?

WLM (nieuw) lukt wel?

Met dezelfde user?

Geplaatst:

wlm is de boosdoener ik snap het ook niet meer was vanmiddag bij een vriend daar geprobeerd maar krijg dezelfde foutmelding

Geplaatst:
Origineel bericht van: 1pm
wlm is de boosdoener ik snap het ook niet meer was vanmiddag bij een vriend daar geprobeerd maar krijg dezelfde foutmelding

Ik begin helemaal in de war te raken.. smile

Als jij met jouw user inlogt op jouw PC in het programma WLM, dan lukt het niet?

Log jij met je dochters user op jouw PC in in het programma WLM, dan lukt het wel?

Geplaatst:

sorry voor de verwarring het lukt op geen pc of ik de mijne nu pak die van mijn dochter bij de buurman , en zoals ik al zei was vanmiddag bij een vriend had ik etzelfde .

Log jij met je dochters user op jouw PC in in het programma WLM, dan lukt het wel?

ja dat lukt wel

En als ik inlog bij windows live id gaat het wel

1pm

Geplaatst:

Oke, het probeem zit hem dus in een verouderde versie van MSN (WLM is de opvolger sinds eind 2005).

Al de PC's waar je dit op hebt geprobeerd zijn Windows 7/Vista/XP?

Sinds MSN zo oud is, waarom gebruik je niet gewoon WLM? Dit werkt op XP, Vista en 7.

Het enige rotte, zoals we in een andere thread hebben gevonden, is dat de block list niet meer bestaat sinds WLM 2011 versie 15.

Geplaatst:

windows xp sp 2/3 msn versie 9.0

Maar waarom kan ik met een ander account wel inloggen zoals van mijn dochter , ik zeg je snap er niks meer van

bedankt voor je hulp alvast

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen