tweakerd Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 tijdens mijn update ronde is er waarschijnlijk iets mis gegaan. systeem sloeg vast en bleef rebooten. half uurtje door laten gaan, maar bracht geen verandering. opnieuw via USB stick geflashed, maar nu blijft er in schermpje staan "booting" met groen beeld. verder doet hij niets meer. Kan ET wel via FTP en TELNET benaderen. Is er nog een andere manier om te flashen en dit probleem op te lossen.. Lijkt me geen Hardware maar een software probleem ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat
SoSa Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Dat is balen. Je kan de originele image even proberen te flashen kijken of dat het op lost. Volgens mij kan je die hier downloaden. In de zip file zit een map "nand" en als je die hernoemt naar "et9000" en op een usb stick zet dan kan je de originele image flashen hopelijk. Anders even een mailtje sturen naar Clarketech.
jedeje Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Probeer ook eens een andere stick en/of usb poort, voor zover niet al gedaan. Gr JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
tweakerd Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Geplaatst: 29 januari 2011 alles gedaan, orgineel en openPLI's geprobeerd, alles geen resultaat. direct na flashen blijft er Booting staan. Na uit schakelen en weer inschakelen blijft er ET9000 staan. in beide gevallen is er wel netwerk verbinding via FTP/telnet systeem lijkt elke 5 minuten zo ongeveer op nieuw op te starten zoals uit de vele crash logs blijkt.. hier kan ik alleen even geen wijs uit.. Grtz ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat
wortellica Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Boot hij ook niet door, als je een eventuele hdd loskoppelt. Of zonder utp kabel wil ook nog wel eens helpen (dus even loskoppelen van het netwerk)
VW POWER Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Dat heb ik ook al gehad dat groene beeld. Hij gaat om de paar minuten weer opnieuw opstarten. Ik had het nadat ik de plugin voor de REMOTE CONTROL had geinstalleerd. Die weer verwijderd toe deed die het weer
tweakerd Geplaatst: 30 januari 2011 Auteur Geplaatst: 30 januari 2011 ben er klaar mee.. apparaat gaat retour leverancier. NEXT!! wel even een stappie terug naar mijn DM7025 ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat
Rico H Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Origineel bericht van: VW POWER Ik had het nadat ik de plugin voor de REMOTE CONTROL had geinstalleerd. Die weer verwijderd toe deed die het weer Mu heb ik hetzelfde probleem, ik heb ook plugin remote control geinstalleerd.. Hoe verwijder ik die plugin, want dit gebeurd al tijdens het opstarten. Of kan ik iets doen zodat een plugin niet mee opstart ?? Bvd, sorry ben een newbie met Openpli en Enigma Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
tweakerd Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Geplaatst: 4 februari 2011 Wil je niet ontmoedigen, ik had geen remote plugin geinstalleerd bij mijn weten. Ik ben 4 dagen bezig geweest via ander forum en uiteindelijk bleek gewoon dat mijn ET defect is. Is nu opgestuurd en ga maar zitten duimendraaien.. Suc7 ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat
Rico H Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Ik heb met usb stick weer pli opnieuw geinstalleerd, en nu werkt alles weer naar behoren. Moest wel weer alle instellingen opnieuw vastleggen, maar het werkt allemaal weer.. pff. Las ergens anders dat die Remote plugin vaker voor problemen heeft gezorgd, dus die gebruik ik maar niet meer. Groeten, RicoH Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen