Gast muradona Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Hallo allen, ik kan geen cccam 2.1.4 downloaden in het menu. Geeneen van die versie's zijn zichtbaar..ik heb er net een nieuwe image opgegooid, enig idee hoe ik het handmatig ofzo in de box kan zetten ??? Please antwoord zo snel mogelijk people !!! tnxxx
Walli Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 In geval van Gemini klopt dat, Gemini heeft het eruit gehaald ivm privacy redenen. Er loopt elders al een lijntje op dit forum over dit onderwerp. Succes!
Gast muradona Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 waar dan ?? ik type vanalles in bij zoeken maar niks. Kan je me ff doorlinken als je het weet ??
CHRIS Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Kijk ff de posts door van [DM7000] Krijg met CCcam de smartcard niet aan de praat. Daar staat precies ingeschreven hoe en met links naar wat je nodig hebt. Het heeft mij zeker geholpen.
Gast muradona Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Ik zal even kijken..ik heb inmiddels via ftp cccam 2.1.4 erin gepleurd..alleen de kanalen willen niet open gaan :S Ik heb er nu gemini 4.7 image erin, ik had 4.5 is dat een probleem ??
Gast muradona Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Nee nog steeds geen beeld..is het misschien zo dat ik weer de oude versie Gemini 4.5 erop moet zetten en dan CCcam 2.1.4 ?? Niks werkt..
Gast muradona Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Het is me niet gelukt..heb de back-up maar weer gebruikt. Het oude probleem heb ik weer..beeld opent pas na 30 seconden ofzo :S
Loui (K) Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Probeer dit eens via de map tmp Lees dit maar eens.
Henksat Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Origineel bericht van: muradona Het is me niet gelukt..heb de back-up maar weer gebruikt. Het oude probleem heb ik weer..beeld opent pas na 30 seconden ofzo :S En je hebt de kaart in de box zitten? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Littlesat Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Tja... TV kijken wordt voor sommigen lastiger nu de emu's een voor een uit de images gaan... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Henksat Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Origineel bericht van: Littlesat Tja... TV kijken wordt voor sommigen lastiger nu de emu's een voor een uit de images gaan... Hopelijk worden de Linux boxen dan weer voor de echte hobbyisten, en niet die noobs die er helemaal niks mee kunnen en gelijk moord en brand schreeuwen als er iets uit de downloads gaat. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Apple740 Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Littlesat Tja... TV kijken wordt voor sommigen lastiger nu de emu's een voor een uit de images gaan... Hopelijk worden de Linux boxen dan weer voor de echte hobbyisten, en niet die noobs die er helemaal niks mee kunnen en gelijk moord en brand schreeuwen als er iets uit de downloads gaat. Waarom zet jij je zenderlijsten nog in de downloads, dat is toch ook om de noobs een beetje te helpen of niet?
Korsman035 Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Littlesat Tja... TV kijken wordt voor sommigen lastiger nu de emu's een voor een uit de images gaan... Hopelijk worden de Linux boxen dan weer voor de echte hobbyisten, en niet die noobs die er helemaal niks mee kunnen en gelijk moord en brand schreeuwen als er iets uit de downloads gaat. Vind dat nogal bot eerlijk gezegd, het is gewoon een hele grote stap achteruit. Hoewel ik echt wel bekwaam ben om zelf een emu in mn box te zetten, zal het toch zeker een heel groot gemis zijn als cccam en andere emu's niet meer standaard in de images (bv pli met dm500) of makkelijk downloadbaar zijn. Hoe staat het pli team hier trouwens tegenover? In gemini zijn de softcams dus verbannen uit de downloads maar zijn er voor pli ook plannen om deze kant op te gaan? Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
Henksat Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Origineel bericht van: Korsman035 Vind dat nogal bot eerlijk gezegd, het is gewoon een hele grote stap achteruit. Hoewel ik echt wel bekwaam ben om zelf een emu in mn box te zetten, zal het toch zeker een heel groot gemis zijn als cccam en andere emu's niet meer standaard in de images (bv pli met dm500) of makkelijk downloadbaar zijn. Is ook bot gezegd, maar het dwingt de noobs toch wat kennis te vergaren hoe ze e.e.a. zelf moeten doen. En juist dat beetje kennis kan er voor zorgen dat ze toch meer inzicht krijgen in het werken met een Linux-receiver. En ik ben van mening dat dat toch een must is, een beetje basiskennis zonder Linux echt te hoeven leren kennen. In de begintijd was de Dreambox erg populair onder hobbyisten en in de loop der jaren zijn veel schotelkijkers er op overgestapt. De noobs hadden een box welke helemaal werd "voorgeconfigureerd" door wie dan ook en zo konden ze kijken. En als er dan iets niet werkte zie je hier dagelijks dezelfde vragen voorbijkomen met "Help" in het onderwerp. Dat zijn in mijn beleving gebruikers die helemaal geen Linux receiver moesten aanschaffen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen