Ga naar inhoud


[DM500S] HELPP..Geen CCcam2.1.4 meer in download addons


Gast muradona

Aanbevolen berichten

 

Citaat:
No offense naar de topicstarter, maar hem schat ik in in categorie 2, hij moest zich gaan verdiepen in de materie omdat de box dienst weigerde, het lukte hem toch om te flashen maar kon geen softcam meer vinden.

Nadat hij een backup had teruggezet had weer een probleem dat het 30 sec. duurde voordat ie beeld had. Dan weet ik al dat ie een voorgeconfigureerde box heeft.HenkSATTELIET

Wat ik allemaal in 1 week over de dreambox heb gelezen, heb ik in 10 jaar niet gelezen.

Net na deze topic was het trouwens gelukt..en niet van die info die ik hier kreeg. Ik deed het in het begin al juist maar op een of andere manier werkten de zenders niet..vandaar dus toch de topic. Net zoals bij de vorige topic (streamen naar een iphone 4 via een dreambox).

 

Tot vandaag weet bijna niemand hoe je dat oplost. En de heer Henksat reageert alleen op simpele Linux vragen waar zelfs een noob categorie 1 wel antwoord op weet. Geeft geen antwoord maar alleen commentaar.

 

En meestal is het antwoord hierzo HAHAHAHA en niet meer. Kan je net zo goed niks vragen.

Voordat je iemand die je echt wil helpen te pakken krijgt duurt het weer 4 uur.

 

Niet vergeten dat er meer sites zijn waar mensen geen antwoord hebben op jou vraag en dat je als laatst pas hier komt..en jah mensen die het misschien net wel weten zijn zo high geworden van Linux, dat ze zelfs Bill Gates een noob kunnen vinden maar het eigelijk zelf zijn.

 

Maar jah, gelukkig zijn niet alle hulpzame vrijwillegers zoals Henksatelliet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Geplaatst door: Bats
Onderwerp: Re: [DM500S] HELPP..Geen CCcam2.1.4 meer in download addons

Toch niet alles gelezen.
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1954939/1
Deze van kort geleden over de 500s.
Jah wat daar allemaal staat is de lange weg.

Met flashWizard kan je binnen een minuut je box flashen en heb je ook geen kabel nodig om aan te sluiten.

Niet alles wat er staat moet je geloven maat, ff wat langer zoeken maar het spaart je wel heel wat tijd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: muradona
Jah wat daar allemaal staat is de lange weg.

Met flashWizard kan je binnen een minuut je box flashen en heb je ook geen kabel nodig om aan te sluiten.

Niet alles wat er staat moet je geloven maat, ff wat langer zoeken maar het spaart je wel heel wat tijd


Je mag het zelf weten, maar met flashwizzard kun je flashen, maar via dreamup serieel is de box stabieler. Daarbij komt nog even, wanneer een dreambox niet opstart, doe je met flashwizzard helemaal niets. Misschien moet je wat dankbaarder zijn voor de tips, die je krijgt.

En wanneer je denkt, dat je alles niet moet geloven wat hier geschreven wordt, raad pleeg dan niet een forum.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

als alles beter en sneller gaat door het op te zoeken

en je hoeft niet alles te geloven wat er staat,

want wat weten die gasten nou,

 

waarom vraag je dan iets en je bent zeer ondankbaar voor de reacties die op je vraag volgen

 

en al is het niet de goeie reactie, iemand neemt de moeite

om je te helpen

 

dus niks meer vragen iedereen blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Waar ging dit topic over ?

volgens mij staat er een verkeerd onderwerp boven.

 

Toch even een reactie

 

Je hebt gebruikers die op advies van iemand anders een voor-geinstalleerde Dreambox kopen en helemaal geen verstand hebben van het hoe of wat van de werking van de box en als die persoon niet meer wil helpen of van de aardbodem verdwenen is dan komen ze op de forums uit en dan vragen ze je de oren van de kop en proberen wat met de kans dat de box niet meer werkt en dan zitten ze met de handen in het haar en dan gaan ze vragen stellen om toch de dure aankoop die ze gedaan hebben weer te laten werken.

 

Je hebt hier gebruikers die veel ervaring hebben met een dreambox en alles weten die geven simpele antwoorden op vragen en zoek termen die naar de juiste topics verwijzen om de gebruikers die niet zoveel ervaring hebben met een dreambox om zelf te laten leren hoe je een dreambox voorziet van de juiste instellingen en plugins.

 

 

 

Mazlzlzl

Avalon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...