Drs. IJzerbout Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Beste satvrienden, Na lang overwegen heb ik het besluit genomen om mijn taak als moderator neer te leggen. De reden hiervoor is dat ik per 01.01.2011 een nieuwe funktie bij een nieuwe werkgever heb aangenomen. Dit is een een taak die mijn tijd vol belast en er daardoor geen verdere tijd meer over is om sat4all op een verantwoordelijke manier als moderator te begeleiden. Misschien hebben enkele users al gemerkt dat mijn aanwezigheid de laatste tijd minimaal was en ik heb in overleg met Michel en de andere moderatoren voorgesteld om ermee te stoppen. Deze stap doe ik met grote tegenzin. Jullie zullen mij minder gaan zien, mijn nieuwe baan gaat voor. Iedereen bedankt voor de bijdragen en hulp op dit board. Het was een eer voor mij om moderator te zijn op het beste board van Nederland op satellietengebied: sat4all.com Fred "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Greatone Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Bedankt voor al je bijdrage en heel veel succes met je nieuwe baan/functie! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
prutsie Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Fred, heel veel succes en veel plezier met je nieuwe job. Je bent altijd een stabiele vaste waarde gewest voor het board, een van de oudgedienden, ik zal je zeer zeker missen. Dat je afscheid neemt als moderator betekent hoop ik niet dat je ook stopt met posten op S4A. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gerard 76 Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Bedankt voor al die jaren inzet en alle kennis die je met ons hebt gedeeld.
Beheerder Michel Geplaatst: 29 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 29 januari 2011 Fred, Het was een eer jou als moderator te mogen hebben. Het is een verleis om je te laten gaan. Ik wens je heel erg veel succes met je nieuwe baan en je plekkie op sat4all blijft altijd vrij. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
soktic Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Wat is dat nou Dr. Ijzerbout?, ik dacht dat s4a je werk was . Bedankt, en suc6 met je nieuwe baan.
D.Quijote Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 @ Fred; Drs. Ijzerbout; Svetik en heel vroeger ook als "de titanic" bedankt voor al die jaren modereren. Het ga je goed, wel blijven posten natuurlijk. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Terradon Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Vanuit het hoge Noorden ook bedankt en veel succes met je nieuwe baan. Groetjes............
Johan45 Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Jammer Fred.. Je zorgde regelmatig voor een vrolijke nood op Sat4all. Ik wens je veel succes in je nieuwe baan. Vult u rustig aan !!!
Puch Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Spijtig dat je ons als moderator verlaat maar werk gaat uiteraard boven hobby. Bedankt voor de jaren inzet. Don't be a stranger! iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
mereltje Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Veel plezier in je nieuwe baan Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast Paullo Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Wel Drs, dit is een zwaar verlies. Hopelijk kunnen we nog rekenen op jou bijdragen op dit forum. Greets
satencom Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Het is altijd spijtig dat er geen tijd meer is ,voor deze mooie hobby ,Maar er zijn meer dingen de wereld, je hebt thuis ook nog een gezin waar ook tijd voor nodig is, dat is ook belangrijk. Fred, ik wens je heel veel succes met je nieuwe baan. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Catalán Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Bedankt voor al die jaren inzet,het ga je goed. grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Satdorus Geplaatst: 29 januari 2011 Geplaatst: 29 januari 2011 Bedankt! Het allerbeste voor je en maak wat leuks van je nieuwe job!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen