Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Ik heb prog altijd zelf mijn kaart met een komplete file of met een editor er staan ook steeds de nieuwe keys op voor TEQULLA kanalen maar ik kan deze steeds niet ontvangen.<P>Hoe kan dit ?<P>Zijn de ontvangers regio gebonden???? zo ja, wat kun je hier aan doen????
xfiles69 Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 helaas de asscom is regio gebonden,dus geen taq en kiosk,enz.<BR>
Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 koop een humax 5400 en dan komt alles in orde
SatWijchen Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Ligt er aan wat voor een ontvanger je hebt als je een originele canaal- doos hebt , ja die zijn regio gebonden,wat je er aan kan doen?een nieuwe ontvanger kopen <BR>Het schijnt dat als je een philips hebt dat je dan de spaanse firmware er in kunt laden maar het fijne weet ik daar niet van probeer eens met de search functie van het bord er meer over te lezen want over die regio code is al veel geschreven.<P>groet van jim VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 dat ligt aan je ontvanger. Een officiele secabak. Lees maar eens in de andere forums en je weet waarom.<P>groeten,<P>Zeeman.<p>[ 08-08-2001: Message edited by: Zeeman ]
Aanbevolen berichten