Fabian Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Ik heb een hele lijst met contactpersonen, waarbij al bijzondere data zijn ingevuld, zoals: verjaardag, trouwdag, etc. Nu wil ik automatisch deze data in mijn Microsoft Outlook 2007 agenda laten zien. Ik heb al op diverse plekken in de opties lopen zoeken, maar ik krijg ze niet automatisch in mijn agenda. Wie weet waar ik dit in kan stellen of is er soms een tool om dit automatisch te realiseren? Ik heb namelijk geen zin om deze data ook weer handmatig in mijn agenda te zetten.
RVP Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Even getest en bij mij werkt het wel. Gebruik overgens office 2010.
Fabian Geplaatst: 30 januari 2011 Auteur Geplaatst: 30 januari 2011 Ik heb de oude data verwijderd en opnieuw erin gezet en nu staat het er inderdaad wel!!!???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen