Ga naar inhoud

Rippen audio van MKV bestand Dreambox

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Opnames van de Dreambox komen voor zover ik weet als MKV bestand terecht op de harde schijf. Als je van zo'n opname stukjes audio wil rippen, met welke Windows software zou je dat het beste kunnen doen? Heeft iemand daar ervaring mee?

Groet, André

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)
Probeer dit eens,Mischien heb je er wat aan.

Als ik me niet vergis dan speelt de 8000 met de nieuwe pli2.0 mkv's af met dts en ac 3 audio !!!!!
Dus dan hoef je volgens mij ook niets om te zetten.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro4

Als ik me niet vergis dan speelt de 8000 met de nieuwe pli2.0 mkv's af met dts en ac 3 audio !!!!!

Dit klopt zowel ac3 als dts is in te schakelen.
Maar wil je in MKV DTS naar AC3 converteren dan moet je DIT programa hebben.Ik heb het even op een uploadsite gezet omdat het te groot is om het hier neer te zetten
Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro4

Dit klopt zowel ac3 als dts is in te schakelen.
Maar wil je in MKV DTS naar AC3 converteren dan moet je DIT programa hebben.Ik heb het even op een uploadsite gezet omdat het te groot is om het hier neer te zetten

Waarom zou je dit om willen zetten? Is AC3 beter ???

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Nee maar ik had een film warin alleen DTS beschikbaar was geen ac3 en als je dan geen DTS system in huis hebt is het omzetten naar Ac3 toch een oplossing dacht ik.Maar nu kan je ook DTS in pli aanzetten. T'is maar wat je wil.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen