fmkd Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Hallo sat-vrienden Heb in m'n DSX7020 de Firmware van RAYHTECV212d gezet, en vervolgens met snelzoeken de zenderlijst van canaldigitaal binnen gehaald. Dit ging perfect, en de software ziet er ook perfect uit moet ik zeggen, bedankt RayhTec. Heb wel een probleem, heb op alle FTA zenders goed beeld en geluid, maar op de gecodeerde zenders alleen beeld. Heb alles al gecontroleerd, en de kanalenlijst opnieuw binnengehaald maar het probleem blijft. Kan iemand mij hiermee helpen? Met vriendelijke groet, FMKD
Johan45 Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Dat is nog een bugje in de firmware. De audio Pid wordt niet geactiveert. Zal in de volgende versie wel opgelost zijn. Het is wel zelf op te lossen door een pidscan uit te voeren op de kanalen waar je geen geluid krijgt. + B 1 en dan de juiste pid kiezen voor je seca2 of seca3 kaart. Seca2 is meestal 16** en seca3 is meestal 18** Vult u rustig aan !!!
fmkd Geplaatst: 30 januari 2011 Auteur Geplaatst: 30 januari 2011 Johan45 & RayhTec Hartelijk dank voor je snelle antwoorden. Het was lang geleden dat ik met de Philips ontvanger iets gedaan had. Het is toch een mooie ontvanger met de firmware van jullie. Zonder die firmware is het toch maar een saaie ontvanger, waar in feite niets mee te doen was. Mvrg, FMKD
Boes Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Origineel bericht van: fmkd Johan45 & RayhTec Hartelijk dank voor je snelle antwoorden. Het was lang geleden dat ik met de Philips ontvanger iets gedaan had. Het is toch een mooie ontvanger met de firmware van jullie. Zonder die firmware is het toch maar een saaie ontvanger, waar in feite niets mee te doen was. Mvrg, FMKD helemaal mee eens! Dreambox 800HDse, Vue Zero, 4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.
Johan45 Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 De credits zijn voor RayhTec hoor. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen