sat_angel Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Hoi, Ik heb een paar films opgenomen van Film1.HD (met abo). Als ik deze afspeel hou ik zwart beeld. De info geeft wel een tijdsduur aan en ook het bestand geeft een omvang van 6GB. Kan ook niet door de film heen spoelen. Gebruik open-pli 1.0. gr, Willem
sat_angel Geplaatst: 30 januari 2011 Auteur Geplaatst: 30 januari 2011 Heeft geen effect gehad. Vreemde is dat sommige opnames wel te bekijken zijn en sommige niet.
Loui (K) Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Ik zou nu eens de laatste OpenPli 2.0 eens proberen mischien zit daar het probleem.En heb je de schijf ook geformateerd via je dreambox of gewoon erin gezet en verder niks.Ik heb dit 1x gehad toen heb ik de schijf geformateerd, daarna nooit geen last meer gehad.
sat_angel Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Geplaatst: 1 februari 2011 Schijf is vanuit dreambox geformateerd. Ik vermoed zelf dat het te maken heeft met een dubbele opname. Waarschijnlijk op satelliet 1 en 2 tegelijk opgenomen. De timer gaat niet mekkeren dan. Als ik nu opneem op Film1.HD dan is er geen probleem.
DeBeek Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 Citaat: Ik vermoed zelf dat het te maken heeft met een dubbele opname. Waarschijnlijk op satelliet 1 en 2 tegelijk opgenomen. De timer gaat niet mekkeren dan. En dat is nu juist geen probleem voor een Dreambox.. Tenzij je gebruikt maakt van een Cam module ipv CCcam.. Een Cam module kan maar 1 zender tegelijk decoderen..
sat_angel Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Geplaatst: 1 februari 2011 Ik kan op mijn (draaibare) config een overlappende timer instellen op satelliet A en op B. Zonder dat deze begint te mekkeren. Denk dat het daar fout gegaan is. Hij kan maar van 1 sat opnemen.
Gast MiLo Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 Da's dan een nieuwe bug, of dan is je config niet in orde (als je tuner B als "gelijk aan" A hebt gekozen, dan denkt hij dat je twee schotels hebt, de optie "tweede kabel van gemotoriseerde LNB" is wat je beschrijft). Als je een PiP opent, dan moeten zenders van andere sats in de zenderlijst grijs worden, doet hij dat bij jou ook?
sat_angel Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Geplaatst: 1 februari 2011 Ja zie ze wel grijs. Had gistreren een opname van Film1.HD en Film1.2 die overlapten en gaven geen melding. Ik denk dat dat het probleem is. Zal kijken of ik vanavond het probleem kan reproduceren.
sat_angel Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Geplaatst: 1 februari 2011 Origineel bericht van: sat_angel Ja zie ze wel grijs. Had gistreren een opname van Film1.HD en Film1.2 die overlapten en gaven geen melding. Het setten van de timer was via de webinterface. Niet onbelangrijk om te benoemen
sat_angel Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 Probleem lijkt veroorzaakt te worden doordat ik e.e.a. programmeerde via de webinterface. Deze controleert blijkbaar niet of er conflicts bestaan tussen satellieten en of opnames.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen