JohnO Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 hoi Win 7 Ultimate werkte prima met de koptelefoon op de voorzijde van de pc aangesloten. op de achterzijde aansluiting de boxen via de externe versterker. Na een nieuwe install ivm problemen met Java wil mijn koptelefoon niet meer werken. Dezelfde pc met dezelfde win 7 versie. Ik zie in de setup beide aansluitingen zowel front als op de achterkant zittende 3,5 mm aansluitingen. Achter doet hij het op de versterker prima. de combinatie met de koptelefoon wil opeens niet meer. Soundman van Realtek kan ik onder win7 niet aaan de praat krijgen Wie weet raad Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Sjattuh Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Kijk eens bij 'Start - Configuratiescherm - Hardware en Geluid - Geluid'. Er staan hier een paar dingen die je aan en uit kan zetten b.v. Misschien staat je frontjack hier uit na de nieuwe installatie. Even door de tabbladen lopen om te zien of je iets tegenkomt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
JohnO Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Geplaatst: 31 januari 2011 Hoi Dank je voor de reactie. Ik krijg inderdaad daar wel tre zien dat ik een frontjack heb maak kan niets aanvinken. Dus ook niet gebruiken. Ik ga eerst maar eens de drivers opnieuw laden Misschien helpt dat? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen