Ga naar inhoud


MPEG4 belactie en decoder


LastWokker1

Aanbevolen berichten

Had hun gebeld na aanleiding van het bericht in beeld dat zenders gaan verhuizen en alleen nog in MPEG4 worden uitgezonden. Kreeg te horen dat ik om ze te blijven ontvangen een HD ontvanger nodig had. Ik gezegt shit moet ik al weer een nieuwe ontvanger kopen. Nee meneer u krijgt er van ons een en een duo LNB doen we eer ook nog gratis bij. Afgelopen week spullen netjes hier afgeleverd en dat zonder kosten.

 

GV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: f650gsrider
Zo 3 decoders gratis in bruikleen zonder verdere verplichtingen en een gratis duo lnb.
Tevens een gratis monteur bijgeleverd.


Kun je die monteur dan opbergen in de kast voor later gebruik?
En je zegt 't he .. BRUIKLEEN, betekent dat 'na afloop' je 't hele zaakje dus terug -MOET- sturen aan CDS. 25 euro voor een BRUIKLEEN-Apparaat en geen KOOP-EN-HOU-Apparaat.

Ik las 't op de Sport1 scroller (0244-nummer) , terwijl ik gewoon familiepakket heb (sinds het begin) en ongevraagd ook sport1 krijg toegeworpen, weleswaar zonder film1 [das dan wel weer jammer]. Maar mocht ik dus bellen, heb ik -en- geen sport1 meer en zit ik vast aan een nieuw/extra abbonement-verlenging met een decoder? Begrijp ik dit nu goed?

Blijf toch voorlopig wel bij CDS en een extra decodertje voor de slaapkamer kan geen kwaad. Kan die kop meteen op een andere opstelling.. zullen me buren leuk vinden smile

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zoiets
iemand krijgt een aanbieding voor een decoder van 25 euro , maar als je het nummer beld wat op film1 staat (astra1 dus)dan sturen ze je gratis een decoder , het is er eentje van pace met de naam van phillips er op typedsr 7141 en die heb je in bruikleen voor 2 jaar. ik vind dit een prima actie .de ontvanger kreeg ik trouwens gisteren per koerrier thuis bezord.
peter


Belde naar het gratis nummer voor een gratis decoder en liefst meteen ook een twin duo lnb...omdat mijn slaapkamerontvanger geen mpeg4/hd kan weergeven en ik daar dus geen film1 en andere mpeg4 kanalen kan zien al dan niet door m'n kaartje mee naar boven te nemen.
Ik werd doorverwezen naar het nummer om een abbo stop te zetten ofwel 0900-9323 optie 9 in keuzemenu omdat ik niet voor het gratis aanbod in aanmerking zou komen enh ik geen extra kosten wil maken om een en ander toch in de slaapkamer te kunnen blijven kijken.

Daar aangekomen en nogmaals mijn verhaal verteld waarna ik een aanbod kreeg dat zo blijkt ook daadwerkelijk te mooi is om waar te zijn getuige mijn inmiddels opgelopen belkosten waarmee ik overigens nog steeds geen duidelijkheid heb.

Mijn gsm neemt ieder gesprek automatisch op en CDS mag dan call-logs hebben, ik heb ze ook.

Ik zou schriftelijk bericht van de overeenkomst ontvangen.
Niet gehad.

Alleen mijn oude Family pakket zou met 2 jaar verlengd worden.
Net zoals bij de vorige aanbieding werd deze prompt met 2 jaar verlengd.

2 jaar in bruikleen?
Daar is met geen woord over gesproken over bruikleen, "krijgen" is het gebruikte woord.

6 maanden ook gratis het HD pakket, da's blijkbaar nog correct doorgekomen evenals het wel verlengen van mijn Family abbo en het niet verlengen van het stb pakket op mijn 2e kaart.
De ontvanger en de twin lnb had ik ook vrij rap binnen.
Denk dat ik als ik de online nota even doorneem ook de 25 euro een dezer dagen wel vermeld zal zien staan.

De vorige keer toen ik op een aanbod inging werd ook het Film1 pakket verlengd maar dit werd direct na mijn telefoontje teruggedraaid.
Deze keer ging dat blijkbaar niet zomaar en moeten eerst de call-logs worden nageluisterd.
Natuurlijk duurt dit allemaal zo lang dat je weer gekloot kunt krijgen met de koop op afstand regels.
Ook nog maar contact met CDS via email opgenomen maar werkelijk CDS, reageren binnen 10 dagen in deze eeuq?
Dikke onvoldoende wat de service betreft.

Andere helpdeskmedewerker reageerde door te stellen dat aanbiedingen die telefonisch gedaan zijn bindend zijn en dat als wat ik beweerde juist was ik me dus geen zorgen hoef te maken.

Dit verhaal is nog niet uit, ik weet verders maar 1 ding, dit verschuilen achter dure 0900 nummers (werkelijk, aan een paar tientjes zit je zo) en wachttijden tot 10 dagen voor je antwoord op een mailje hebt daar jaag je klanten zo mee weg.

Maar da's denk ik ook precies de bedoeling, lastige klanten die niet in iedere stompzinnig aanbod trappen maar er de pareltjes tussenuit halen daar valt geen klap aan te verdienen en die pesten we lekker weg.
Gebeurd bij de ziekenfondsen inmiddels ook al.
De nieuwste bezuinigingsmethode, het wegwerken van klanten die ze niet op kunnen lichten of waar ze te weinig aan verdienen.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit je verhaal kan ik niet helemaal opmaken of je nu wel of niet een Film1/Sport1 abonnement hebt. Zowel, dan begrijp ik niet waarom je niet in aanmerking komt voor de gratis HD ontvanger...

 

Voor de rest ben ik het met je eens dat het belachelijk is dat je een 0900 nummer moet bellen als je klachten of storingen hebt (overigens is dat bij partijen als KPN niet anders).

 

Ik heb zelf ook twee maal een afspraak moeten maken voor het bezorgen van de gratis HD ontvanger en DUO-LNB. De eerste keer kwam simpelweg niemand opdagen. Inmiddels heb ik beide wel ontvangen.

 

De vorige keer dat ik via het contactformulier in Mijn CanalDigitaal contact met ze heb opgenomen had ik antwoord binnen 1 werkdag en de volgende dag werd ik gebeld of ik tevreden was met het antwoord.

 

Dus ze kunnen het wel, maar het is administratief een zooitje daar.

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dreamer AB
Uit je verhaal kan ik niet helemaal opmaken of je nu wel of niet een Film1/Sport1 abonnement hebt. Zowel, dan begrijp ik niet waarom je niet in aanmerking komt voor de gratis HD ontvanger..


Ik heb een abbo op film1 nog voordat het officieel kon zonder sport op 1 kaart en ik kan er dus al naar kijken, dit was meen ik de reden waarom ik er niet voor in aanmerking kwam.
Ze hoeven geen rekening te houden met de mogelijkheid dat je je smartcard met uitgebreider abbo mee naar boven wil nemen, daarvoor zou je een apart abbo op dat betreffende pakket moeten hebben.

Dik een jaar geleden een aanbod geaccepteerd voor de oude basis+thema abonnees waarmee ik overstapte naar het oude Familypakket + het HDTV.
Kreeg toen een 7141 gratis.
De deal destijds genomen zonder dat mijn Film1 pakket (zonder sport destijds) met een jaar verlengd zou worden.
Helaas werd toen al meteen ook maar dat Film1 pakket verlengd.
Een telefoontje later werd dat wel direct teruggedraaid, niet dat weken durende geklooi waar ze me nu mee opzadelen.

Ja, ondanks dat ik het Film1 pakket niet voor een jaar vast heb verlengd heb ik het toch gedurende die tijd gewoon aangehouden, denk niet dat ik dat nogmaals zou doen laat staan 2 jaar...
-----------------------
Belde dus om Film1 op te zeggen en kreeg een aanbod dat ik niet kon weigeren, gratis hd ontvanger+gratis Twin Duo+6 maanden gratis HDTV bij verlenging van mijn Family pakket voor 2 jaar met een bijbetaling van 25 euro.
Zo heb ik het begrepen en daar heb ik ook call-logs van.

Naar aanleiding van eerdere posts in deze draad lijkt het vanwege de bijbetaling van 25 euro te gaan om het lenen van de hardware iets dat volstrekt onacceptabel is voor me, dan kan ik bij wijze van spreken net zo goed terug naar upc gaan.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mietde
Naar aanleiding van eerdere posts in deze draad lijkt het vanwege de bijbetaling van 25 euro te gaan om het lenen van de hardware iets dat volstrekt onacceptabel is voor me, dan kan ik bij wijze van spreken net zo goed terug naar upc gaan.


Ik kan het me haast niet voorstellen dat het bruikleen betreft (ook gezien het massale aanbod van Philips boxen op de tweedehands markt). Als de callcenter medewerker jou niets heeft vertelt over bruikleen en je hebt een opname van dat gesprek, dan hebben ze volgens mij ook geen poot om op te staan mochten ze ooit je ontvanger terug willen claimen.

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dreamer AB

Ik kan het me haast niet voorstellen dat het bruikleen betreft (ook gezien het massale aanbod van Philips boxen op de tweedehands markt). Als de callcenter medewerker jou niets heeft vertelt over bruikleen en je hebt een opname van dat gesprek, dan hebben ze volgens mij ook geen poot om op te staan mochten ze ooit je ontvanger terug willen claimen.


Je kan het maar beter wel geloven.
De medewerker heeft het over een gratis decoder.
Bij aflevering van de decoder blijkt echter dat het om bruikleen gaat.
Daar moet ook voor getekend worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het lezen van het bericht op de Sport1 live transponder en de berichten hierover op dit forum te hebben gelezen wilde ik hier toch wat meer over weten, dus het nummer wat in beeld komt op de sport1 live transponder gebeld en nagevraagd of ik op mijn 2e kaart(mijn 1e kaart zit al in een HD ontvanger met HD pakket) ook recht had op een gratis ontvanger en ja dat was geen enkel probleem en op mijn vraag of dat er nog kosten of voorwaarden aan verbonden waren werd gezegd dat dat niet zo was maar dat de ontvanger in principe in bruikleen was, binnen 1 week de ontvanger thuis bezorgd gekregen met een koerier.

Dus tot dusver wat mij betreft alleen maar positief handelen van CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: viper1701
op mijn vraag of dat er nog kosten of voorwaarden aan verbonden waren werd gezegd dat dat niet zo was maar dat de ontvanger in principe in bruikleen was, binnen 1 week de ontvanger thuis bezorgd gekregen met een koerier.
Dus tot dusver wat mij betreft alleen maar positief handelen van CD.


Heb je de algemene voorwaarden er op nagelezen.?

Citaat:
F Ontvangstapparatuur in bruikleen
24. Dit Hoofdstuk F van de Voorwaarden is alleen van toepassing indien tussen CD en Klant een Bruikleenovereenkomst wordt gesloten.25. CD geeft als bruikleengever aan de Klant de Ontvangstapparatuur in bruikleen. De Ontvangstapparatuur blijft steeds eigendom van CD. De Ontvangstapparatuur wordt door (of namens) CD in goede staat (gebruikt of nieuw) afgeleverd bij het huisadres van de Klant, zoals nader bepaald in artikel 35 van de Voorwaarden. Ter eigen discretie is CD gerechtigd betaling van een waarborgsom te verlangen gedurende de periode van bruikleen. CD zal geen rentevergoeding verschuldigd zijn aan de Klant gedurende de periode dat zij deze waarborgsom onder zich heeft.26. De Bruikleenovereenkomst wordt aangegaan voor de duur van 24 maanden of, mits afwijkend, de duur die staat vermeld op het (elektronische) inschrijfformulier. Tenzij schriftelijk anders overeengekomen op het (elektronische) inschrijfformulier, en tenzij met een termijn van 1 maand voor verlengingsdatum opgezegd door een der partijen, zal de Bruikleenovereenkomst na afloop van de overeengekomen duur automatisch worden verlengd in een overeenkomst voor onbepaalde duur die te allen tijde met een termijn van 1 maand opzegbaar is. De initiële bruikleenperiode gaat in op de dag dat een in verband met de Bruikleenovereenkomst aangegaan Abonnement ingaat.27. In geval van diefstal, verlies of verloren gaan van de Ontvangstapparatuur, ongeacht de oorzaak daarvan, is de Klant aansprakelijk voor alle daardoor veroorzaakte schade (inclusief eventuele gevolgschade) en is CD gerechtigd aan de Klant een schadevergoeding van € 250 in rekening te brengen, onverminderd haar recht op volledige schadevergoeding indien deze meer bedraagt.28. De Klant mag de Ontvangstapparatuur uitsluitend op het door haar opgegeven huisadres en in het kader van de Overeenkomst gebruiken


En zo zijn er nog meer voorwaarden voor bruikleen.
Daarom in de bijlage de algemene voorwaarden.



canaldigitaal-algemene-voorwaarden_22022011.pdf

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Je kan het maar beter wel geloven.
De medewerker heeft het over een gratis decoder.
Bij aflevering van de decoder blijkt echter dat het om bruikleen gaat.
Daar moet ook voor getekend worden.


Bij aflevering moet je inderdaad tekenen. Ik heb overigens dat papiertje gezien (niet bestudeerd) als orderbon ofzo en niet als contract. In dat geval had ik er ook een kopie van moeten krijgen.

CD zou zich juridisch op glad ijs begeven als dit de manier van zaken doen is.

Voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit, ik behoud mijn abonnement bij CD toch wel en de gratis Philips gaat mee in de caravan wink

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Lees punt 24 van de bruikleen overeenkomst, na 24 maanden vervalt de bruikleen overeenkomst.
Deze overeenkomst is nl gekoppeld aan je 2 jarige abo wat je daarbij moet afsluiten.
Na 2 jaar is de ontvanger dus jouw eigendom smile


Mijn abonnement is dus niet met 2 jaar verlengt, zojuist nog gecontroleerd in Mijn CanalDigitaal. Volgens mij wordt het abonnement alleen verlengt met 2 jaar als je geen Film1/Sport1 hebt en dus ook 25 euro moet betalen. Voor mij was het gratis.

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg toevallig zojuist de volgende brief binnen;

 

Citaat:
Geachte heer, mevrouw,

 

Gefeliciteerd met de vernieuwing van uw abonnement. Zoals met u besproken, hebben we uw abonnement op smartcardnummer XXX aangepast naar een nieuw jaarcontract, voor de duur van 12 maanden, zodat u zonder onderbreking kunt genieten van dit zenderpakket.

 

Wij wensen u veel kijkplezier.

 

Met vriendelijke grote,

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

Dus niet voor 24 maanden, maar wel voor 12 maanden! En dan staat er dat dat met mij besproken is, nou dat is gewoon je reinste onzin.

 

Nogmaals, het maakt mij niet uit, ik behoud me abonnement toch wel, maar deze manier van zaken doen is gewoon niet zoals het hoort. Dus wees op je hoede! wink

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Nou dan is ie al na 12 maanden je eigendom laugh


Lees de algemene voorwaarden nog eens door.
Daar staat toch echt dat de decoder eigendom blijft van CanalDigitaal.

Citaat:
44. Na het einde van de Bruikleenovereenkomst, ongeacht de reden of wijze van beëindiging, zal de Klant op eerste verzoek van CD de Ontvangstapparatuur binnen dertig dagen na kennisgeving door CD aan CD of een door CD aangewezen derde (gedeeltelijk) retourneren, hetgeen kosteloos kan geschieden. Bij gebreke van tijdige en volledige retour van de Ontvangstapparatuur in onbeschadigde staat (behoudens normale slijtage) is CD gerechtigd aan de Klant een schadevergoeding van € 250 in rekening te brengen, onverminderd haar recht op volledige schadevergoeding indien deze hoger of lager bedraagt. Binnen dertig dagen na retourontvangst van de Ontvangstapparatuur zal CD de eventueel betaalde waarborgsom na aftrek van eventuele door de Klant verschuldigde kosten en/of vergoedingen terugstorten op de rekening van de Klant.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...