geronnimo Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Ik ben overgestapt van VTI naar open-PLI versie 2, alles werkt prima maar ik heb een klein probleem, in vti kon ik handmatig met een plugin een progje installeren of verwijderen wat ik van het internet had geplukt, deze plugin mis ik in pli. Hoe kan ik dat in pli oplossen?
Neptunus Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Via applicaties de plugin filebrowser downloaden, het manueel te installeren bestand de map /tmp zetten, dan met de filebrowser naar /tmp gaan, op het bestand gaan staan en dan gaat de knop "installeer" oplichten. Klikken en klaar. Zit de plugin die je wilt niet in de feeds? Is toch behoorlijk uitgebreid. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
geronnimo Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Geplaatst: 31 januari 2011 bedankt voor je snelle reactie, ik ga het proberen.
Neptunus Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 You're welcome! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Meega1 Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Via applicaties de plugin filebrowser downloaden, het manueel te installeren bestand de map /tmp zetten, dan met de filebrowser naar /tmp gaan, op het bestand gaan staan en dan gaat de knop "installeer" oplichten. Klikken en klaar. Zit de plugin die je wilt niet in de feeds? Is toch behoorlijk uitgebreid. Kleine aanvulling ,als je het bestand in je root zet ,kun je doormiddel van "installeer lokale extensie" onder softwarebeheer ook bestanden installeren. Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Ook een mogelijkheid is om de plugin op een USB-stick te zetten in de root, USB stick plaatsen en na een aantal seconden gewacht te hebben meldt de VU+ zich met de vraag of er lokale extensies geïnstalleerd moeten worden. Druk op OK en dan op de groene knop van installeren.
Neptunus Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Ik ben overigens nog steeds benieuwd welke plugin het is. In de feed zitten toch vrijwel alle bruikbare plugins, toch? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Meega1 Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Ik ben overigens nog steeds benieuwd welke plugin het is. In de feed zitten toch vrijwel alle bruikbare plugins, toch? Er zijn er heel wat die er (nog) niet in staan hoor. Alleen wel steeds meer Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
geronnimo Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Geplaatst: 1 februari 2011 Het ging over een plugin waarmee je voetbal over de hele wereld kunt kijken, ik weet niet meer waar ik die heb gevonden .
Littlesat Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Als je de ipk hier post dan kan ik ervoor zorgen dat hij standaard bij de PLi lijst erbij komt.... mits het uiteraard een plugin is die geen illegale fratsen uithaalt. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Origineel bericht van: geronnimo Het ging over een plugin waarmee je voetbal over de hele wereld kunt kijken, ik weet niet meer waar ik die heb gevonden . Nog meer voetbal! Laat het vrouwtje het maar niet horen! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
geronnimo Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 Ik heb die voetbal plugin al gewist, was niet veel soeps.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen