janbroester Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Op mijn DM800HD werk ik onder Enigma: OpenPLi 2011-01-02-master, Image: openpli-2010-05-21 Gisteren heb ik met Setup > Software management > Software update > yes een software update gedaan waarbij de volgende foutmelding verscheen: “ Package list update Error – No packages were upgraded yet. So you can check your network and try again. “ De netwerktest liet zien dat het netwerk normaal werkt. Iemand idee waar de schoen klemt? Groet, Jan
janbroester Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Geplaatst: 31 januari 2011 Ik neem aan dat die software update voor OpenPLi is. Klopt dat? Groet, Jan
metoo Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 ja, maar wordt niet meer bijgehouden, als je nieuwer wil moet je beta2 nieuw flashen. Als je autobackup plugin instaleert worden settings/configs/instellingen automatisch in de nieuwe beta 2 opgenomen, hoef je alleen de instalatie van de plugins maar opnieuw te doen. je kan in de autobackup ook autoinstall aanzetten dan worden de plugins die je via het menu download ook automatisch geinstaleerd bij een nieuwe flash. autoinstall werkt misschien nog niet met de image die je nu hebt. Voor e.e.a moet je wel een HDD of usbstick in je 800 hebben ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen