Gast b-vries Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 wie kan mij uilegg en/vertellen hoe ik de cccam 2.2.1 op mijn kathrein ufs 910 kan krijgen of is er een how to ik heb de cccam 2.2.1.gedownload maar weet niet wat waar moet staan graag uitleg bvd
Niels Wagenaar Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Dat is helaas onmogelijk: Citaat: HDTV ontvangers op basis van de SH4 processor kunnen niet een native CCcam binary draaien. De enige mogelijkheid is het gebruik van een CCcam client (incubuscamd, mgcamd) en in beperkte mate als server en client, in de vorm van OSCam. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
DeltaFM Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Vergeet Vizcam (gebaseerd op Oscam) niet. Delta-FM Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+ (Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)
Gast b-vries Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 OK IK WEET WEL WAAR DE MAPPEN VAN CCCAM 2.1.4 HEEN MOETEN, DE CCCAM OPENT HIER WEL ORF MAAR AUSTRIA NIET. OOK GEEFT HIJ DE GEGEVENS DOOR VAN CDS BIJVOORBEELD NL1, MAAR GEEN BEELD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen