Alexander88 Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 het probleem is genT niet genK en ik heb maar kort geëxperimenteerd. mijn familie wou de VRT ontvangen. het ligt aan mijn geografische ligging, voor goes moet dwars door Gent-centrum (+-10km). dus recht op de Vrt zender! ik ga de alternatieven opzoeken voor goes en nog eens proberen, nu kan.54 vrij is vanuit frankrijk lukt het misschien zonder mastversterker. mijn locatie is trouwens Melsen B-9820
jobru Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 hier van uit regio kortrijk 1 enkele yagi-antenne met actieve versterker op zolder, onder het dak horizontaal gericht op Bouvigny. Franse zenders : ontvangstkwaliteit R1 R3 R4 R6 : 85% R2 R5 : 45% Grand Lille vanuit Wattignies 12 %, geen fouten Belgische zenders (die verticaal gepolariseerd zijn, maar via mijn horizontaal gerichte antenne naar Bouvigny) VRT Egem (via rugzijde reflector antenne) 86% Telenet Egem (ook via rugzijde) 80% RBTF Tournai (lichte afwijking tov Bouvigny +/¨20°) 40% Nog geen ontvangst van Goes - kanaal 54 waarschijnlijk antenne te richten naar Goes, maar vermoedelijk te lage ligging tov Goes Wie in regio Kortrijk, heeft ontvangst van Goes ? Graag meer info, type antenne, versterker, hoogte, kwaliteit ontvangst alvast bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen