Satknooier Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 Hallo Heb hier een Zanussi Magnetron staan met foutcode e3 ZMB30C Kan verder geen info vinden heb zelf sterk de indruk dat het voort komt uit de print. Wie heeft eventueel een idee ?
columbo Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 naar de millieu straat er mee,reparatie is vaak duurder dan een nieuwe.Ps ik heb nog een Magnetron over kun je evt overnemen.
Moderator Matchless Geplaatst: 1 februari 2011 Moderator Geplaatst: 1 februari 2011 En we kunnen het niet vaak genoeg zeggen. Reparatie aan magnetrons is levensgevaarlijk. Hoge stromen en spanningen. Alleen repareren als je weet wat je doet. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
iemand Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 ff nuanceren, zelf een stopcontact verwisselen kan ook zeer gevaarlijk zijn je moet bij een magnetron alleen oppassen als je iets aan de hoogspanning denkt te gaan doen. Maar wie weet is er gewoon een zekering stuk of bv een slecht deurcontact. Wie weet komt er een goede tip. gr. Erik
tritium Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 inderdaad is de trafo levensgevaarlijk, een MOT (Microwave Oven Transformer) heeft vaak een spanning van rond de 2200 volt, en kan een behoorlijke stroom leveren. en als je je oven weer dicht gescroefd heb, let er dan ook op dat dit ding echt weer hetzelfde in elkaar zit als i uit mekaar is gehaald. als hij rf (radio straling) lekt, kun je meerdere problemen veroorzaken. maar het is wel degelijk goed te doen, zo heb ik een inbouw gerepareerd, die was oorspronkelijk voor 220 volt, en tegenwoordig 230, dus hv-diodes opgeblazen, nieuwe er in en hij draait nu weer als een zonnetje. wat betreft je error code, kan ik helaas niks vinden. als het geen inbouw is zou ik gewoon een nieuwe kopen, ze zijn zo duur niet meer.
ad123 Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 hallo zie de bijlage voor de storingen gr. adri 331DE.pdf
iemand Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 “Err3” Codebeschreibung Wenn das Display diesen Code anzeigt, meint es dass: die Elektronik defekt ist und muss ersetzt werden (Der Komponente “IC6” in der Elektronik ist defekt) Dus nu ben ik benieuwd naar het opschrift van IC6 gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen