Gast Timmeke Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 volgens bepaalde bronnen , kwestie van een paar maanden , is de kaart gelinkt aan de ontvanger van de provider???? mvg timmeke
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 Lijkt me niet, CDS kan niet weten wat je hebt staan en gebruikt.
D_liver Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 Origineel bericht van: Timmeke volgens bepaalde bronnen , kwestie van een paar maanden , is de kaart gelinkt aan de ontvanger van de provider???? mvg timmeke Weer diezelfde "bronnen" als die anti-cs zeker. Iedereen lult over bronnen en zwagers met een vriend die zijn zuster en daar weer de vriend van PFFFFFFFFFFFFFFFF Zit nu nog te wachten op die anti-cs die zonodig aan zou gaan 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Johan45 Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 Geen bron vermelding. Geen provider vermelding. Erg wazig allemaal dus sluit ik dit bericht. Als TS meer info heeft open ik dit draadje weer. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten