benno30 Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 goedeavond, heb hier het volgende probleem.dreambox stond stil op een zender.de ontvanger opnieuw opgestart en doet nu helemaal niks meer. display brand wel met 2 kleine balkjes links boven in het displayen de harde schijf draait wel maar ontvanger boot niet door. heb er al een nieuwe voeding ingezet maar dit was het probleem ook niet. kan de dreambox ook niet in stop modus krijgen of benaderen ook niet serieel.wat kan het zijn. groeten benno
iemand Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 Dus je komt ook niet in een menu ? Hang eens een PC eraan en start hyperterm. Mogelijk meldt ie iets op de serieele poort. gr. Erik
Moderator Matchless Geplaatst: 1 februari 2011 Moderator Geplaatst: 1 februari 2011 Aj.. Ik heb ook zo'n box hier. Ik had een kortsluiting in de first stage bootloader chip (atmega8535). En die dumpfile vindt je nergens Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
benno30 Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Geplaatst: 1 februari 2011 nee helaas erik ik kom ook niet in een menu.
benno30 Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Geplaatst: 1 februari 2011 hmmm kan hem dus in een vitrinekast zetten en er naar kijken. erg jammer.maar eens rustig kijken naar een andere ontvanger.
vGnp Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 Origineel bericht van: benno30 hmmm kan hem dus in een vitrinekast zetten en er naar kijken. erg jammer.maar eens rustig kijken naar een andere ontvanger. Hoezo? Het hoeft niet per definitie dezelfde storing te zijn als bij Matchless?!? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
benno30 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 ja dat kan wel zijn maar heb er zelf niet zoveel kaas van gegeten.en om een dure reparatie te laten uitvoeren hoefd vor mij ook niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen