ronaldsl Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Hoi, Ik gebruik Outlook 2007 maar ik kan geen mail meer binnenhalen. Ik krijg een foutmelding 0x80040600. Hierin wordt gezegt dat mijn PST bestand corrupt is Uiteraard ff gegoogeld. Kom ik een programma tegen van Stellar.... aangeraden door MS zelf, maar daar moet ik dan weer dik (129) voor betalen. Wie weet iets anders ? Groet, Ronald
winwiz Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Zoek even naar scanpst.exe. Deze staat op je eigen pc en is een onderdeel van Outlook. Hier kun je je pst mee repareren. Hij staat waarschijnlijk in c:\program files\Microsoft Office\Office12\ Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
ronaldsl Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Geplaatst: 2 februari 2011 Hoi, Ik heb het bestand voor de zekerheid eerst in Outlook ge exporteert. Toen scanpst erover heen. Bestand bevatte een paar foutjes... gerepareerd. Reparatie succesvol !! Toen weer geprobeerd het bestand te importeren in Outlook, nee, dit ging niet, bestand is waarschijnlijk beschadigd..... PS Ook al alleen Outlook weer opnieuw geinstalleert met de gegevens van mijn accounts.....
Sjattuh Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Hoe heb je geexporteerd? Als PST bestand? Deze kan nooit corrupt zijn lijkt mij. Waarom schrijf je deze niet over je 'oude' heen? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Tonskidutch Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 ronaldsl, importeren kan wegens de grootte van de pst wel eens fout gaan makkelijker vind ik! het openen van gegevensbestand dus pst staat bijvoorbeeld op D:\data\mail\blabla.pst In outlook file > open gegevensbestand > daarheen > pst kiezen hoppa je hele mail is er weer. dan heb je twee opties a) deze gebruiken als backup deze geopende pst wisselen als actieve mailbox (via outlook options gegevensbestanden) ciao Second Life Mungo Parker
Gast SatMann Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 of je doet je oude emails open, en sleept gewoon de emails en adressen naar een map op je pc; en dan in je outlook terug alles erin slepen. wel moet je uw accounts opnieuw instellen, maar das zo gedaan.
ronaldsl Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Geplaatst: 3 februari 2011 maar nou is mn pc echt in de hobbel, zie mn andere posting in DIT forum
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen