Edwin Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Ik krijg subtitle 3.02 van DD maar niet aan de praat op PLI 2.0, telkens een groen scherm. Iemand die dit wel werkend heeft ? Mss gebruik ik teveel geheugen van de box door rytec epg plugin. Alle suggesties welkom. Edwin
hemertje Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 een groen scherm betekent ook een crashlog waarin staat wat er mis gaat DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Edwin Geplaatst: 8 februari 2011 Auteur Geplaatst: 8 februari 2011 Heb het ondertussen werkend gekregen. Heel jammer dat er weinig nederlandse subs te vinden zijn op de gebruikte servers. Edwin
TheMystery Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Wat was het probleem? VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Edwin Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Geplaatst: 9 februari 2011 Volgens de crashlog was er een file tekort. Heb de applicatie opnieuw gedownload en er opgezet, en nu was het in orde. Met dit programma kan je van films die in je epg staan de subs downloaden en gebruiken. Vb: je ziet dat er een leuke film speelt op ITV HD. je laat het programma de ondertitels afhalen van één van de drie servers dat het programma ondersteunt. En je kan dan je film live bekijken met nederlandse ondertitels. Jammer genoeg wordt de bekende site met nederlandse subs niet ondersteunt door het programma. De drie gebruikte servers hebben wel wat nederlandse subs, maar lang niet allemaal. Edwin
TheMystery Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Oke, dus die in de pli feed zit mist een bestand waardoor je een green screen krijgt op het moment je een subtitle eronder zet. want dit probleem heb ik ook, downloaden van subs ging wel goed. En de meeste subs werden bij mij wel gevonden. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen