Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg subtitle 3.02 van DD maar niet aan de praat op PLI 2.0, telkens een groen scherm.

Iemand die dit wel werkend heeft ?

Mss gebruik ik teveel geheugen van de box door rytec epg plugin.

Alle suggesties welkom.

Edwin

Geplaatst:

een groen scherm betekent ook een crashlog waarin staat wat er mis gaat

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Heb het ondertussen werkend gekregen. Heel jammer dat er weinig nederlandse subs te vinden zijn op de gebruikte servers.

Edwin

Geplaatst:

Volgens de crashlog was er een file tekort. Heb de applicatie opnieuw gedownload en er opgezet, en nu was het in orde.

Met dit programma kan je van films die in je epg staan de subs downloaden en gebruiken.

Vb: je ziet dat er een leuke film speelt op ITV HD. je laat het programma de ondertitels afhalen van één van de drie servers dat het programma ondersteunt. En je kan dan je film live bekijken met nederlandse ondertitels.

Jammer genoeg wordt de bekende site met nederlandse subs niet ondersteunt door het programma. De drie gebruikte servers hebben wel wat nederlandse subs, maar lang niet allemaal.

Edwin

Geplaatst:

Oke, dus die in de pli feed zit mist een bestand waardoor je een green screen krijgt op het moment je een subtitle eronder zet. want dit probleem heb ik ook, downloaden van subs ging wel goed. En de meeste subs werden bij mij wel gevonden.

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen