eko15 Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Ik heb een dreambox600 en een azbox hd plus. Nu wilde ik mijn dreambox met canaldigitaal kaart instellen als server en mijn azbox als client. De dreambox via cccam en de azbox met multicas. In de dreambox zet ik de cccam cfg F: pas woord en in de azbox stel ik in met smart card splitter: mode client cccam host naam: de ip adres van de dreambox poort: 1200 user naam: pas paswoord: woord connect: login Op de een of andere manier logt de azbox niet in op de dreambox Heb trouwens ook in de router de poort 12000 vrijgemaakt Wat zie ik nu over het hoofd?
joop001 Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Eko15, Heb je wel bij server active enable ingevuld? Dat willen mensen nog weleens vergeten. Daarnaast zijn wachtwoord en password hoofdlettergevoelig. Groeten en succes. Joop
VluggeW Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Hallo, Normaal is het port 12000 te minste als je hem niet veranderd hebt. Greetz
eko15 Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Geplaatst: 4 februari 2011 heb poort 12000 gebruikt sorry was typ fout heb ook bij usern en paswoord gewoon de woorden pas en woord gebruikt Moet ik hier soms de paswoord van de dreambox en azbox soms invullen?
joop001 Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Eko15, Heb je bij server active enable ingevuld in de AZbox. Want dat zie ik niet in je beschrijving terugkomen. Het overige lijkt mij zo in orde. je heoft niet de wachtwoorden en/of gebruikerswoorden van de az of db in te vullen. Succes joop
eko15 Geplaatst: 5 februari 2011 Auteur Geplaatst: 5 februari 2011 enable heb ik ook staan. cfg file in dreambox gezet azbox bij multicas ingesteld. of moet ik soms nog wat in de azbox veranderen met telnet?
eko15 Geplaatst: 5 februari 2011 Auteur Geplaatst: 5 februari 2011 bedankt allemaal het is mij gelukt! had eerst open pli op dreambox staan heb enigma 2 erop gezet en nu doet i het raar maar waar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen