petwin Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Hallo, Ik heb een Icord med een powercam maar na ca 2 minuten loopt hij vast (het beeld staat stil maar het geluid gaat verder) weet er iemand hoe dit kan en hoe ik dit verhelpen kan. bij voorbaat dank Peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast klopje Geplaatst: 3 februari 2011 Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Hallo, heb ook een icord en bij mij gister hetzelfde probleem en tot nu toe geen verbetering, als jij weet wat je moet doen om te verhelpen, laat me even weten.. ik doe het vice verca dank je Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ernie138 Geplaatst: 3 februari 2011 Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Mijne loopt ook vast na het downloaden van de EPG. Lijkt op een algemeen Icord probleem,. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ernie138 Geplaatst: 3 februari 2011 Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Het is een software probleem! Zie onderstaande reactie op Duits forum. Fout zit in de EPG Hallo, aktuell kommt es bei dem iCord-HD zu massiven Problemen. Nach Hochfahren friert der iCord nach ein paar Minuten ein. Dies hängt mit Einträgen im TVTV-EPG zusammen, die der iCord nicht verarbeiten kann. Bis zu einer Korrektur dieses Problems solltet Ihr TVTV-EPG deaktivieren! Dadurch verhindert Ihr diese Abstürze. Viele Grüße Duddits Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast klopje Geplaatst: 3 februari 2011 Delen Geplaatst: 3 februari 2011 oke, ik ga proberen en dan zien we of het werkt, alvast bedankt. werkt het bij jou? groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bytheway Geplaatst: 3 februari 2011 Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Tv-Tv EPG optie uitzetten via 'menu' werkt prima hier. Ter info., EPG update heeft regelmatig blijft hangen (sinds 2/3 weken) tijdens downloaden. Soms op 40%, soms 70%. Gisteren nacht tijdens EPG schrijven (na download fase) op 46%. Dus uitzetten en re-booten; dan pas begint de veel grotere problemen hierboven gemeld! David Bytheway 2x Humax iCord Multytenne-4-twin Multytenne-3-twin Samsung LE40A686 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
petwin Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Bedank hij werkt weer als een trein. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jvijssel Geplaatst: 12 februari 2011 Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Hallo, zou je voor mij stap voor stap kunnen vertellen wat je nou precies gedaan hebt. Ik had op de site van Humax gelezen, dat het probleem verholpen zou zijn, maar nadat ik de tvtv weer had ingeschakeld en mijn receiver had uitgezet en daarna weer aan, liep hij na enkele minuten toch weer vast. Ik heb dit meerdere malen uitgeprobeerd, maar zonder resultaat. Mijn stappenplan was: tvtv in menu aanzetten, dan met de schakelaar aan achterzijde uitgezet. Vervolgens een halve minuut gewacht en daarna schakelaar weer aangezet. Alvast bedankt, John. Groetjes, JvIJssel Humax iCord 500 GB, PowerCam Pro voor iCord en OneCam voor Comag PVR 2/100CI HD 4x Alps Twin LNB's, Astra 1,2,3,Hotbird. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bytheway Geplaatst: 13 februari 2011 Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Hi. Volgens mij heb je nog geen update binnen, EPG en software download gebeurt tijdens 'stand-by' mode. Probeer: TvTv EPG weer uit zetten in menu. Humax met de schakelaar achter uitzetten en na 30 secs weer aan. Als je wil vanavond naar bed, zet TvTv EPG weer AAN in menu. Humax in 'stand-by' zetten met afstandbedeining aan/uit knopje (systeem gaat in 'stand-by' slaap-modus en rood lampje brand links ip.v. blauw). Morgen weer aan en als alles goed is werkt tvTv weer zonder vastlopen. David Bytheway 2x Humax iCord Multytenne-4-twin Multytenne-3-twin Samsung LE40A686 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jvijssel Geplaatst: 13 februari 2011 Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Hallo Bytheway, Bedankt voor jouw hulp. Ik heb het eigenlijk iets anders gedaan, maar maakt verder niet uit. Wat ik gedaan heb: eerst in het menu, tvtv weer aangezet, dan met de knop aan achterzijde stroom uitgeschakeld. 1 minuutje gewacht en vervolgens weer aangezet. Dan meteen aan voorzijde met de knop (of met afstandsbediening, heeft dezelfde functie) in standby gezet, lampje brandt dan rood. Ná ongeveer 15-20 minuten zag ik, dat EPG ging starten en heb t/m 100% kunnen laten inlezen. Toen, op hoop van zegen, mijn iCord weer aangezet en het werkte gelukkig weer. Het is inderdaad wat je zegt, ik had mijn update nog niet volledig (of helemaal niet) binnen gekregen. Ik hoop dat andere gebruikers, die hier nog problemen mee hebben, het nu ook kunnen oplossen. Nogmaals bedankt voor je reactie. Groetjes, JvIJssel Humax iCord 500 GB, PowerCam Pro voor iCord en OneCam voor Comag PVR 2/100CI HD 4x Alps Twin LNB's, Astra 1,2,3,Hotbird. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tottigol Geplaatst: 21 februari 2011 Delen Geplaatst: 21 februari 2011 En gistermiddag was het weer zover.... Beeld bleef stilstaan en geluid ging vrolijk verder. Tvtv epg dus maar weer uitgezet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ernie138 Geplaatst: 22 februari 2011 Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Volgens mij kun je deEPG functie net zo goed uithouden, maakt niks uit want de EPG info was voorheen ook altijd erg beperkt! Ernie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jvijssel Geplaatst: 22 februari 2011 Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Hallo Tottigol, Heb je geprobeerd mijn aanwijzingen te volgen? Bij mij werkt het, ná die ene keer dat het vastliep, nu weer vlekkeloos. Groetjes, JvIJssel Humax iCord 500 GB, PowerCam Pro voor iCord en OneCam voor Comag PVR 2/100CI HD 4x Alps Twin LNB's, Astra 1,2,3,Hotbird. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tottigol Geplaatst: 23 februari 2011 Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Dat had ik al gedaan. Daarna werkte ook alles gewoon weer en ging het ongeveer 2 weken goed totdat het apparaat afgelopen zondag weer vastliep. Wordt wachten op eem nieuwe firmware vrees ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bytheway Geplaatst: 23 februari 2011 Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Beperkt? Ik heb 10 dagen vooruit voor BBC1 en BBC2 via TvTv EPG. David Bytheway 2x Humax iCord Multytenne-4-twin Multytenne-3-twin Samsung LE40A686 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen