Seca3 Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Ik probeer een settingslijst te filteren op alleen FTA zenders, die ik dan voor iemand in een DM600PVR wil zetten waar geen Smartcard ingaat. De Dreambox wordt als 'extra' ontvangstmogelijkheid gebruikt naast een ontvanger met een kabelabo voor de reguliere NL zenders. (NEE, er wordt door de betreffende persoon niet aan WAN CS gedaan! ). Als ik bv. de HANS settingslijst wil bewerken (ik gebruik daarvoor altijd Dreamset) zie ik niet direct een mogelijkheid om alle FTA zenders eruit te filteren. Omdat de settingslijst een fraaie boeketlijst bevat zou dat een mooi resultaat kunnen opleveren. Een FTA satellietscan met de Dreambox is natuurlijk ook mogelijk, maar dan krijg ik die boeketlijsten niet, alleen maar een hele grote totaallijst! Alles handmatig in nieuw aan te maken boeketlijsten zetten is een gigantisch karwei, zeker omdat het om 4 satellieten gaat (de 3 Astra's en de Hotbird). Heeft iemand misschien een idee?? Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
vGnp Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Origineel bericht van: Seca3 Heeft iemand misschien een idee?? Via de generator een satellites.xml maken voor die 4 satellieten, deze in de box plaatsen, en dan een scan doen op Alleen ongecodeerde zenders scannen misschien? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen