Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het antwoord staat in de eerste twee regels van de skin:

"THIS SKIN IS COPYRIGHT PROTECTED AND IS FOR OPEN BLACK HOLE PROJECT ONLY.

YOU CAN USE MODIFY AND REDISTRIBUTE THIS SKIN ONLY FOR IMAGES BASED ON OPEN BLACK HOLE PROJECT."

Lijkt me duidelijk wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: Duolist
"THIS SKIN IS COPYRIGHT PROTECTED AND IS FOR OPEN BLACK HOLE PROJECT ONLY.
YOU CAN USE MODIFY AND REDISTRIBUTE THIS SKIN ONLY FOR IMAGES BASED ON OPEN BLACK HOLE PROJECT."

Lijkt me duidelijk wink

Duidelijk maar het zegt niets, onzin dus en het schreeuwen, door de makers, met grote letters helpt ook niet.
Linux is open source, de firmware makers "Black Hole" werken dus met de basis software van linux en DMM.
Ze kunnen die regels er wel inzetten, maar iedereen mag er volop mee stoeien en dus ook zo nodig de skin aanpassen.

Grts.

Duidelijk of niet, legaal of niet, er bestaat ook nog zoiets als fatsoen. Het zou netjes zijn om de makers te benaderen of ze een versie voor Pli2 willen maken of er problemen mee hebben als een ander dat doet met hun skin. Open Source wil zeggen dat je ontwikkelt in een community met een vrije broncode en niet dat je de boel gewoon wegjat en je eigen weg ermee gaat.

Groet, André

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Volgens mij mis ik hier ergens een bericht confused

Mobieltje wordt gequot maar is denk ik wel erg mobiel want de posting is foetsie

Geplaatst:

Ja oke ik wil de makers best benaderen hiervoor ik heb daar helemaal geen moeite mee,Ik moet nu eerlijk zeggen dat ik aan het stoeien ben geweest met BlackHole en ik heb hem draaiende in mijn DM8000HD moest er zelf wel veel dingen handmatig inzetten.Maar het werkt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen