satdr Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Wat zou het fijn zijn als er een plugin zou zijn die het volume van de reclame wat tempert, echt om gek van te worden dat geschreeuw.... Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Harley Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Ja die zoek ik al jaren. VU+ Duo2 - PrismCube
sens Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 volledig mee eens, wat irritant. dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
Neptunus Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Met als koploper SBS6! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
humaxxx Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 is er geen plugin waarbij je de reclames helemaal kunt blokken, dat die gewoon even naar een vooraf ingestelde radiozender springt 2x Dreambox 8000 openpli 7.2 19 & 23 east
Neptunus Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Ik neem als ik iets van de commerciëlen wil zien het per definitie op, dan ben ben je binnen een paar seconden door de reclame. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Duolist Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Ik neem als ik iets van de commerciëlen wil zien het per definitie op, dan ben ben je binnen een paar seconden door de reclame. Precies: en zo hebben die zenders met die herrie een kuil voor zichzelf gegraven. Dat roept trouwens de volgende vraag op: de prijs voor reclamezendtijd wordt o.a. bepaald door de kijkcijfers op bepaalde tijden op bepaalde zenders. Zou daar rekening zijn gehouden met het feit dat naast het gebruik van die reclametijd om een pauze te nemen, te plassen, koffie te zetten of een biertje in te schenken, een toenemend aantal mensen er gewoon "overheen springt"? Oftewel: wie kijkt er nog ooit naar reclame? Hier in ieder geval, sinds de intrede van de PVR, niemand meer. Nooit. Dus gaat de prijs van de reclame omlaag, en daarmee de inkomsten van de zenders. Kunnen ze nog minder fatsoenlijke programma's kopen, kijken en nog minder mensen, enfin: na een tijdje dus helemaal geen commerciële zenders meer, dus ook geen reclame meer, dus ook geen slechte programma's meer. Allemaal dankzij de PVR!
satdr Geplaatst: 5 februari 2011 Auteur Geplaatst: 5 februari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Ik neem als ik iets van de commerciëlen wil zien het per definitie op, dan ben ben je binnen een paar seconden door de reclame. Ideaal idd, maar soms wil de familie hier iets "live" zien en dan zit je met die herrie Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
mereltje Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Boven het exit knopje zit het knopje dat daar voor bedoeld is Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
cosmos Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Origineel bericht van: satdr Wat zou het fijn zijn als er een plugin zou zijn die het volume van de reclame wat tempert, echt om gek van te worden dat geschreeuw.... Meen dat ik in het applicatie menu lijst van OpenPLi, daar een plugin voor heeft, "Automatic Volume Adjustment Plugin" dus het is er wel. Daarmee is de volume per zender in te stellen maar ook dat het volume van bepaalde zenders (die je dan kan toevoegen) niet hoger mag zijn dan het door jou ingestelde percente. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
Harley Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Nope, das wat anders. VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen