freestyler Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Hallo iedereen.. Ik heb al heel veel op dit forum gelezen, maar begrijp nog steeds niet wat een ci module is en waar hij voor dient. ik had een Arion AF8400 met mogelijkheid tot meerdere ci modules (ik heb de ontvanger nog steeds). Kan iemand mij uitleggen wat het inhoud en waar het voor dient? zou ik er mee ook hd kunnen kijken? mv gr Jonathan wavefield t55 4x single lnb philips 7141 op plasma 37" geluid via pm7001 op B&W 630i
HD_freak Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Kijk eens op het internet.... bijv. Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Common_Interface Summiere maar duidelijke uitleg. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
freestyler Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Geplaatst: 4 februari 2011 bedankt voor de tip begin het nou door te krijgen het is in princiepe een soort van decodertje als ik het goed begrijp tenminste..... wavefield t55 4x single lnb philips 7141 op plasma 37" geluid via pm7001 op B&W 630i
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen