bijrijder Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 kan iemand mij vertellen of een opgenomen programma op de interne harde schijf via de USB aansluiting overgezet kan worden op een USB stic of externe harde schijf en hoe dat dan moet ?
mebo870 Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Al eens gedacht aan een FTP programma, die doen dat meestal goed. The key to happiness. Stay away from idiots
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Ten eerste moet je je USB-stick mounten op de dreambox, dat kan via het menu. Daarna kun je met telnet (gebruik bv. Putty) simpel met commando's je bestanden van schijf naar USB-stick kopiëren. Bv. cp /hdd/bestandsnaam /usb NB. De juiste paden wel even goed uitzoeken en bij bestanden met spaties in de naam wel quotes gebruiken.
bijrijder Geplaatst: 5 februari 2011 Auteur Geplaatst: 5 februari 2011 @tha Great Mac, kan dit ook met dcc ? Ik gebruik nog PLi jade
Gast MiLo Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 USB stick erin steken, naar de opname lijst gaan, opname aanwijzen, "menu" en dan "copy", en als bestemming de stick kiezen. Voortgang van de copy (kan even duren) kun je volgen met de blauwe knop. (onder OpenPLi tenminste, anders even melden welk image je gebruikt)
bijrijder Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 @Milo ik gebruik nog pil jade welke tot op heden nog probleemloos werkt verder ben ik nog teveel leek.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen