peterksr Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Geplaatst: 10 februari 2011 nou ik heb het eindelijk voor elkaar. wat een drama zo'n set van canal+ vreserlijk ding reageerd bizar met zijn afstands bediening het is net doetie het of doetie het niet. gelukkig heb ik zelf de mooie Vu duo en dm800. ik heb al gestaan om dat ding het raam uit te mieteren. maar ja gelukt dank zij veel gedult en hulp van de mensen hier (waarvoor dank). maar ik weet nu wat ik nooit moet kopen dus. gr peter 1 maal VU+ DUO +
paardengek Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen van zo'n canal digitaal bakje. Ik heb mindere gemakkelijke types gezien van canal digitaal. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
freestyler Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 als je afstandsbediening raar reageert moet je even verder lezen op het forum staat wel hoe dat kan en hoe je het op kunt lossen, ik had het probleem ook en dankzij het forum is dat bij mij opgelost.... wavefield t55 4x single lnb philips 7141 op plasma 37" geluid via pm7001 op B&W 630i
paardengek Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Link: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...sr7#Post1955932 Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen