Poetsdoekje Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Zie ik ze vliegen of is het een virus. ik zie nu al 3 S4A leden die een kruipende vlieg als avatar hebben Amac Bigfoot Dragonfly en volgens mij hadden we er eerder ook al eentje, iets met djpetit ofzo En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Eddy VL Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Remedie: Vliegenmepper kopen.... *** Opletten: LCD schermen en vliegenmeppers zijn géén goede combinatie.... :D :D Eddy Vl
satencom Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Die vlieg van Bigfoot, is in winter slaap, daar zit weinig beweging in. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
D.Quijote Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Daar is maar 1 oplossing voor: Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Poetsdoekje Geplaatst: 5 februari 2011 Auteur Geplaatst: 5 februari 2011 Origineel bericht van: satencom Die vlieg van Bigfoot, is in winter slaap, daar zit weinig beweging in. Nee @Eddy VL heeft zijn vliegenmepper uitgeleend En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Johan45 Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Neeeeeeeeee, deze. Vult u rustig aan !!!
Poetsdoekje Geplaatst: 5 februari 2011 Auteur Geplaatst: 5 februari 2011 Origineel bericht van: Johan45 Neeeeeeeeee, deze. Oh gelukkig jullie hebben er ook last van, het is dus geen virus En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Neptunus Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Ja, bij deze temperaturen buiten komen die klote insecten binnenkort weer tevoorschijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Lambik61 Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Ik stel voor dat die vliegen vervangen worden door deze: CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Gast bobelen Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 voorstel met algemene stemmen aangenomen
metoo Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 tegen, heeft teveel (milieuonvriendelijk kunststof) aan ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Poetsdoekje Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 Origineel bericht van: bobelen voorstel met algemene stemmen aangenomen Ho, Ho, Ho, mag ik mijn stem ook nog geven? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
djpetit Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Origineel bericht van: Poetsdoekje Zie ik ze vliegen of is het een virus. ik zie nu al 3 S4A leden die een kruipende vlieg als avatar hebben Amac Bigfoot Dragonfly en volgens mij hadden we er eerder ook al eentje, iets met djpetit ofzo Ja klopt ...., maar ben al hele tijd geleden overgestapt..... mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Poetsdoekje Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 Origineel bericht van: djpetit Origineel bericht van: Poetsdoekje Zie ik ze vliegen of is het een virus. ik zie nu al 3 S4A leden die een kruipende vlieg als avatar hebben Amac Bigfoot Dragonfly en volgens mij hadden we er eerder ook al eentje, iets met djpetit ofzo Ja klopt ...., maar ben al hele tijd geleden overgestapt..... mvgr, djpetit Had ik het toch goed En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen