klapkonijn Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 hallo, is er iemand die mij dit even zou willen uitleggen? ik heb dit in het verleden wel eens gedaan met 2.1.4,maar ik weet het niet meer. gr mark
Tonskidutch Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 de mipsel in /tmp plaatsen via menu of telnet manueel installeren via menu (black hole weet niet maar zou ertussen moeten staan) via telnet cd /tmp ipkg install blabla_mipsel.ipk ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
paardengek Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Het bestandje via FTP naar de map /tmp zetten. Dan druk op groen, en op geel. Bestandje selecteren en de installatie gaat vanzelf. P.S. Je hebt het al voor elkaar !! Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
alx Geplaatst: 16 februari 2012 Geplaatst: 16 februari 2012 Ik probeer een tar.gz file te installeren door 'm te plaatsen in tmp. Daarna via geel-groen handmatig installeren (Cccam dus) Dan met blauw zou ik 'm kunnen opstarten. Installeren gebeurt. Maar in het blauwe menu zie ik CCcam niet terug. Alleen de gewone "common interface". Een paar geprobeerd met hetzelfde (teleurstellende) resultaat. Waarom Black Hole? Omdat m'n DVB-T stick automatisch wordt herkend. AF9015. In Open Pli kreeg ik wel de driver te zien, maar de DVB-T tuner niet. Vraag: wat doe ik fout met het installeren van CCcam? De .cfg heb ik staan in map etc. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Tonskidutch Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 alx, misschien is die tar.gz niet voor een VU image maar een dreambox gemini daar kan qua mappen en start-stop script verschil in zitten > dus dan werkt het start-stop .sh niet waar heb je die tar.gz vandaan? ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
mobieltje Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Lees dit eens. http://www.sat4all.com/forums/topic/320943-nog-maar-eens-mensen-cc-cam-handmatig-instaleren-op-image/page__view__findpost__p__2060958 Grts.
alx Geplaatst: 17 februari 2012 Geplaatst: 17 februari 2012 Beide heren hartelijke dank voor hun bijdrage. Ik ben er -in ieder geval- wijzer van geworden. @ Tonskidutch: de site waar ie vandaan kwam, weet ik niet meer. In ieder geval van een VU+-Duo/Nabilo BlackHole site. De naam van het bestand: CCcam221_full_E2_bh.tgz (Enigma2, blackhole, zou ik denken). Een andere opgehaald, die deed wat er verwacht werd. Nogmaals, mijn dank. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen