nielka Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Ivm mogelijke aanschaf van DM 500HD vanwege steeds toenemend aantal uitzendingen in HD die met 'oude' DM apparatuur niet te ontvangen zijn. In Dreambox 500HD specifatie staat MPEG-2 hardware decodering ; Canal Digitaal geeft aan bij films/sport in HD gebruik te maken van MPEG-4 , kan ik met DM 500HD dit dan wel gewoon ontvangen en ook in HD kwaliteit bekijken als TV hier geschikt voor is ? mvg Nielka
dagg Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Origineel bericht van: nielka Canal Digitaal geeft aan bij films/sport in HD gebruik te maken van MPEG-4 , kan ik met DM 500HD dit dan wel gewoon ontvangen en ook in HD kwaliteit bekijken als TV hier geschikt voor is ? Ik kan geen uitgebreider antwoord geven dan volmondig JA .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Loui (K) Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Alle nieuwe DMxxx (Dreambox) ontvangers waar MPEG-4 bij staat zijn HD ontvangers en kunnen alle zenders die Canaal Digitaal of welke andere provider dan ook ontvangen.mits je een Abo hebt op die zenders.
Woaghalz Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Alle nieuwe DMxxx (Dreambox) ontvangers waar MPEG-4 bij staat zijn HD ontvangers en kunnen alle zenders die Canaal Digitaal of welke andere provider dan ook ontvangen.mits je een Abo hebt op die zenders. Ik heb helaas nog bij geen enkele dm Mpeg4 kunnen vinden, alleen maar MPEG-2 / H.264 Hardware decodering en is volgens mij geen volwaardige mpeg4 alleen maar dvbs2 een opgekrikte dus????? Langzaam begin ik het te snappen
hemertje Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 mp4 en h264 zijn verschillende benamingen voor in de praktijk hetzelfde DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen