greevels Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Ik heb zelf een Vu+ duo met Magic HD skin 1 TB HDD erin open pli 2.0 erop Het probleem zit hem in het vooruit spoelen van een opname , als ik iets opgenomen heb op de HDD en ik wil dat afspelen dat werkt perfecto het probleem wat ik echter heb wil ik die opname vooruitspeolen schiet de balk van het vooruit spoelen soms van bv de 34 minuten naar de 58 minuten en dat blijft op en neer tijdens het spoelen ? hoe kan dit , dit probleem was ook al aanwezig bij open Pli final 1.0 ps Mijn broer heeft hetzelfde systeem en heeft er alleen een HDD van 500 gig in en heeft dit probleem ook Iemand ?
hemertje Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 probeer eens te skippen met de cijfers 1, 4, 7 of 3, 6, 9 DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
greevels Geplaatst: 5 februari 2011 Auteur Geplaatst: 5 februari 2011 Dat werkt prima , maar begrijp niet waarom die balk zo nu en dan heen en weer schiet
hemertje Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 spoelen werkt al jaren niet goed en lekker skippen gaat nog eens sneller ook dus in het probleem wordt geen tijd gestoken om het op te lossen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen