davmal Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Hallo, een vraagje : iemand ervaring of heeft er iemand hier een : DVD home theater geluidssysteem panasonic SC-PT470. Ik heb deze al +- 1 maand en werk zeer goed . Aangesloten eerst via de rode en gele audio kabel . Nu via een optische audio kabel . Probleem : er zijn 4 hoek luidsprekers en een woofer en 1 midden ( central) luidspreker Die 4 hoek en woefer werken zeer goed . Die centrale luidspreker die recht voor u moet staan , daar komt geen geluid uit , enkel een zachte ruis. Als ik luidsreker test doe , komt er wel een test toon uit !!!dus werk ie . Op de sound instelling sta ik altijd op multie canaal , dit wil zeggen uitgang op alle sprekers . Maar die center werkt niet . Als ik de sound instelling op manual zet , dan komt er wel geluid uit de center luidspreker , en de rest van de luidsprekers doen dan niets. Ik heb al vanalles geprobeerd , maar het lukt me niet , ook al een paar keer de luidsprekers automatische afgesteld via de antenne , die erbij geleverd zit . Normaal op de multie uitgang zouden ze toch alle 6 de luidsprekers moeten werken , of heb ik het mis. Ik hoop dat er hier ook iemand is op het forum die zo een toestel thuis heeft . Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen