mvtaut Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Hallo allemaal ik heb vandaag een nieuwe [Vu+ Duo] gekocht en na wat getob toch wel beeld gekregen, moest aleen wel met de polarity tobben voordat het een beetje werkte. Vraag 1 : Hoe kan ik in de favorieten een mapnaam wijzigen? Vraag 2: Hoe kan ik een zender deleten? Vraag 3: Is er een betere epg plugin? Vraag 4: Waarom duurt het bij de sofware updates ed zo lang voor je alles in beeld heb? Vraag 5: wat zij jullie favourite plugins? ALvast bedankt!
metoo Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 als je in de zenderlijst staat druk eens op menu knop ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Origineel bericht van: mvtaut Hallo allemaal ik heb vandaag een nieuwe [Vu+ Duo] gekocht en na wat getob toch wel beeld gekregen, moest aleen wel met de polarity tobben voordat het een beetje werkte. Vraag 1 : Hoe kan ik in de favorieten een mapnaam wijzigen? Vraag 2: Hoe kan ik een zender deleten? Vraag 3: Is er een betere epg plugin? Vraag 4: Waarom duurt het bij de sofware updates ed zo lang voor je alles in beeld heb? Vraag 5: wat zij jullie favourite plugins? ALvast bedankt! 1. Met een editor, zoals b.v DreamboxEdit IHAD edition 2. zie 1 3. Beter dan wat? Een goeie epg plugin is b.v. Rytec 4. Geen idee wat je bedoelt maar welke image heb je er op staan? 5. Dat ligt ook een beetje aan welke image je hebt, wat ik gebruik is momenteel onder andere: autotimer, cooltvguide, dvdplayer, secondinfobar, shoutcast, weatherplugin, xmltvimport, xmltvimport-rytec, skins-magic-hd, magic-ehd,cccam, vuplus-backupsuite, pli-autobackup,webinterface-vuplus-addon,ventilatorcontrole
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen