M_Z Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Gaan we hier aub even ontopic verder ipv illegale downloads te promoten. Een goede app moet je gewoon kopen en als je niet zeker bent voor die 5,99 euro, kun je, door hier op het forum met gebruikers die uit ervaring kunnen spreken, je een beeld vormen of het de moeite waard is. Daar dient dit forum (wel) voor. M_Z
limboconnect Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Ik hoor inderdaad graag van degene die hem in bezit heeft wat de ervaringen zijn. Alvast bedankt. Dreambox 7025, 300GB HD (Openpli) Astra-Hotbird,Ziggo XBMC
Harley Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Werkt idd leuk, handig met zappen. Maar via wifi is dat in vergelijk met bijvoorbeeld oplayer het enige voordeel. Zie ook nog niet hoe je het beeldvullend kan krijgen idem aan Oplayer. VU+ Duo2 - PrismCube
Harley Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Is trouwens ook prima te gebruiken op de 3GS, als het nog wat hapert, dan ff removebackground uitvoeren, loopt het vlekkeloos. VU+ Duo2 - PrismCube
limboconnect Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Heb het zelf ook getest en vind het een aanwinst. Ik maak gebruik van een DM 7025 ( PLI ). - Bouquets mooi en overzichtelijk - Recordings van hardisk afspelen - Ondersteund meerdere Dreamboxen - EPG alleen programma wat volgt - Landscape en portrait mode werken goed - Schakelen tussen de zenders gaat snel - Beeld en geluid lopen mooi in sync Kortom ik ben een tevreden gebruiker. Dreambox 7025, 300GB HD (Openpli) Astra-Hotbird,Ziggo XBMC
limboconnect Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Hier een bericht van de maker: Hi, thanks for the positive response :-) A better EPG is in the works. Best Regards, Marcel Dreambox 7025, 300GB HD (Openpli) Astra-Hotbird,Ziggo XBMC
paulie89 Geplaatst: 8 februari 2011 Auteur Geplaatst: 8 februari 2011 Sheize, is mijn satboxje kaduuk.... Nou toch vast erop zetten en even geduld hebben... ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird. Locatie: 1339
Makagu Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Vind het persoonlijk een tegenvaller op de ipad, Werkt enkel goed als je heel dicht bij je WIFI point zit voor ongecodeerde kanalen bij gecodeerde kanalen freezed hij dikwijls. Makagu
Harley Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Dat ligt niet aan de app, maar denk aan je apparatuur VU+ Duo2 - PrismCube
limboconnect Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Origineel bericht van: Makagu Vind het persoonlijk een tegenvaller op de ipad, Werkt enkel goed als je heel dicht bij je WIFI point zit voor ongecodeerde kanalen bij gecodeerde kanalen freezed hij dikwijls. Makagu Denk dat dit toch aan je apparatuur ligt, doordat ikzelf totaal geen problemen heb met deze applicatie. Dreambox 7025, 300GB HD (Openpli) Astra-Hotbird,Ziggo XBMC
rufryders69 Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 ik vind jammer dat je direkt moet kopen, om te testen. trial voor 10 dagen minimaal. dan zou niemand proberen hack versie te gebruiken, vind ik mike
freaky Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Jaaaaaa deze gelijk gekocht zowel op ipad als iphone 4 draait deze prima. Perfect voor rond om huis. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Transpondertje Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Origineel bericht van: freaky Jaaaaaa deze gelijk gekocht zowel op ipad als iphone 4 draait deze prima. Perfect voor rond om huis. ook hier direct gekocht voor de ipad en iphone's en ik ben er zeeeeeer tevreden mee super app en mij zeker die 6 euries waard VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100
Curl23 Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Ik heb hem ook gekocht Ik krijg even beeld van mijn DM800 maar dat blijft daarna stilstaan In de setup staat : you have to enable both web-interface and streaming both are enabled by default waar doe ik dat enablen, op de Ipad of op de DM800 en hoe doe ik dat? bij voorbaat dank voor de hulp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen