louislink Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Ik ben helemaal niet tevreden De app zet mijn dreambox op record dm800hd,en bij het zappen zegt ie dat mijn tuners bezet zijn. Dat vind ik niet echt fijn kijken dus te veel haken en ogen voor 5.99€. 6€ vind ik te veel,dan mag de app wat makkelijker gemaakt worden met meer ondersteuning
Curl23 Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Ik had ook problemen met de verbinding, geen beeld, geen geluid. Vandaag een nieuwe router gekocht en het werkt nu uitstekend.
M_Z Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Origineel bericht van: louislink Ik ben helemaal niet tevreden De app zet mijn dreambox op record dm800hd,en bij het zappen zegt ie dat mijn tuners bezet zijn. Wat had je dan gedacht? Je hebt maar 1 tuner in je DM800, dus moet hij de tuner blokkeren door hem in opname modus te zetten. Dat is logisch en kan dus ook niet aangepast worden. Anders zou de TV kijkende gebruiker de ontvanger op een ander kanaal zetten terwijl jij via de App aan het kijken bent en dan ben je dus je signaal kwijt. De App-kijker heeft dus voorrang op de TV-kijker. En dat vind ik prima. Als je een twin-tuner hebt kun je wel TV kijken en App kijken tegelijk. M_Z
Harley Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 En als je een volle 8000 hebt, tv kijken, en op de ipad + beide iphones tegelijk VU+ Duo2 - PrismCube
tosca Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Werk leuk ,heb een dreambox 500HD alleen jammer als ik me Ipad aan zet ,gaat me beeld op tv weg,dat is wel jammer. Of doe ik wat fout? groeten aad
freaky Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Nee op zich niet maar er zit maar 1 tuner in de 500HD dus de app gebruikt dus deze tuner Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
degas Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 in eerste instantie werkte het perfect, tot ik zapte naar RTL7 toen ging het programma op de ipad over de kop, sindsdien valt hij direct weg nadat ik het programma opstart... iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?
Harley Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 ff opnieuw installen, werkt het weer. VU+ Duo2 - PrismCube
paulie89 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Geplaatst: 1 maart 2011 En als je dan toch installeert neem dan meteen een verse nieuwe versie. 1.2 is er nu met de volgende aanpassingen: - Fixing shifted EPG when a hidden HD-channel is in the list - Fixing idle timer issue when playing recordings - Fixing app crash caused by encoding problems - Switchable recording paths - Switchable audio channels - Subtitles for iPad/iPhone - 16:9 to 4:3 zoom by pinch for landscape mode - Changeable network buffer - Help dialog - About dialog - New settings dialog - Better streaming - Faster zapping - Bugfixes Zie voor de details ander ook hier ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird. Locatie: 1339
Gast loef Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Werk helemaal toppie Alleen bij enkele hd zenders wat blokkerig, maar ja, het gaat uiteraard alleen om de heb. Je gaat niet de hele avond naar een ipad op je schoot filmpjes kijken. Maar het is wel leuk dat het kan. Zelfs opnemen is een mogelijkheid.
freaky Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Ik merk de laatste dagen wat lipsync problemen meer mensen hier last van? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
degas Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Na de update werkt het hier weer perfect, heeft iemand het draaiend op een dm600 ? Ik heb overal gezocht naar een enigma 2 voor de 600 maar krijG het niet aan de praat.
freaky Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 klopt enigma1 wordt (nog) niet ondersteund Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Neptunus Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Origineel bericht van: Harley ff opnieuw installen, werkt het weer. Ben je je aankoop dan niet kwijt? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen