michmelis Geplaatst: 8 februari 2011 Auteur Geplaatst: 8 februari 2011 Ik heb daar zo vaak een ip adres veranderd. Is er niet iemand die in denhaag woont die het kan fixen. Ben echt in staat om die koekepan van de gevel af te rukken
paardengek Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Nadat ik het gehele topic heb gelezen, dan denk ik dat de oplossing ligt in het opnieuw flashen van de 500S d.m.v. een nulmodemkabel en een seriele poort op je pc. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
michmelis Geplaatst: 8 februari 2011 Auteur Geplaatst: 8 februari 2011 Ja misschien is dat een oplossing maar dan ben ik mooi alles kwijt:(
paardengek Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Origineel bericht van: michmelis Ja misschien is dat een oplossing maar dan ben ik mooi alles kwijt:( Dat zie je waarschijnlijk verkeerd. Je begint met een frisse start !! Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
paardengek Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Of het ligt hier aan: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...nog#Post1957570 Origineel bericht van: michmelis Ik heb zelf de 500s clone en die werkt prima. Kapot netwerk chipje ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
michmelis Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Geplaatst: 9 februari 2011 Lijkt me niet want ik kan wel gewoon tv kijken maar ik vind het zo bizar dat ik de dreambox niet in kom.
paardengek Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Vergeet eens DCC. Ik gebruik dat programma al jaren niet meer. Je kunt alles regelen via telnet / FTP programma. Ik weet niet welke besturingssysteem je op je computer hebt maar doe dit eens: Windows XP / Vista : Vlak boven start staat uitvoeren Type in het vakje uitvoeren: telnet 192.168.... ( je IP nummer van de dreambox ) Druk op enter log in met: root ( enter ) dreambox ( enter ) En heb je dan verbinding ? Of via FTP: download een ftp programma ( bijv filezilla ) En probeer dan er in te komen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
michmelis Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Geplaatst: 9 februari 2011 Ik ben niet thuis maar ik doe het gelijk rond een uur of 4.
michmelis Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Geplaatst: 9 februari 2011 Hallo Ik heb WinXP en heb gedaan dat je zei: telnet ipdream maar dan komt er een zwart schermpje en klipperd even en pats het is zo weer verdwenen.Als ik dan maar 1 toets druk is het verdwenen. En bij uitzondering in de firewall moet dcc uit of aangevinkt?
paardengek Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Dat klinkt als een firewall, die poort 23 tegen houdt. Poort 23 is de telnet poort. Kun je dan wel via ftp ( is poort 21 ) er in komen ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
michmelis Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Geplaatst: 9 februari 2011 wat bedoel je precies? Via flash Fxp lukt het ook niet.
paardengek Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Dan zou ik zeggen, opnieuw gaan flashen. Dat zal de oplossing brengen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen