Caesarion Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Hallo Mede formum lezers, Hoewel ik één van de betere RE-9000 heb , heb ik sinds kort tóch iets raars. Mijn vrouw heeft ondekt hoe je (nieuwe) zenders in de lijst plaats. ja..ja..... Nu bij het aanzetten , vanuit 1 watt mode, start de rebox op met de radio, i.p.v. de laats gegeken zender op de tv. heeft zij, per ongelijk, iets veranderd wat ik nu over het hoofd zie? Alvast bedankt voor het meedenken. -- Samen komen we er wel. --2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62Clone+
Audioniek Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Dit probleem komt me bekend voor: mijn beide RE-8000's vertonen bij vlagen al sinds het begin hetzelfde gedrag. Als dit gebeurt, lijkt de ontvanger een voorkeur te hebben voor de laatste met een timer opgenomen zender of de laatste toegevoegde zender in de zenderlijst. Het verdwijnt meestal weer vanzelf, of anders zenderlijst opslaan op een stick, fabrieksreset en zenderlijst terugzetten. Is mogelijk opgelost in de hopelijk nog komende V1.08.82 (configuratie wordt soms niet opgeslagen). Groeten, Audioniek. 2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000 Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd) SAB Unix Triple HD (eigen E2image) Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor
Gast herre Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 ik had hetzelfde probleem: zie hier Bij mij was het weer weg na de laatste update. Ik heb geen andere oplossing gevonden...
Alfons Verbiest Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Ik heb het wel eens gehad als ik een transponder in las en er geen erg in had dat de 9000 op een favoriet stond ingesteld. Dan kwam hij ook steeds bij het opstarten met een vreemde zender. De tuner op 'alle zenders' (als het goed is, kan nu niet kijken; in ieder geval de bovenste) zetten en opnieuw die (of een andere) transponder inlezen loste dit probleem weer op. Misschien lukt dit bij jou ook. Zo niet, dan is dit schijnbaar een ander probleem.
Caesarion Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Geplaatst: 9 februari 2011 Raar maar waar. Het "probleem" lijkt inderdaad zich vanzelf op te lossen. Iedereen bedankt voor het meedenken. -- Samen komen we er wel. --2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62Clone+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen