Adriano Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Kan ik een andere skin installeren, zonder de image omzeep te helpen? Wat er standaard in zit ziet er niet uit. Downloaden van een andere skin gaat niet, terwijl er genoeg in de lijst staan! Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Meega1 Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Origineel bericht van: Adriano Kan ik een andere skin installeren, zonder de image omzeep te helpen? Wat er standaard in zit ziet er niet uit. Downloaden van een andere skin gaat niet, terwijl er genoeg in de lijst staan! Moet gewoon gaan hoor. Wat zegt de box als je het probeert dan? Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Adriano Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 Als ik een skin download, krijg ik de melding 0 pakketten geinstalleerd. Maakt niet uit welke skin ik kies. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Loui (K) Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Wat voor image heb je?probeer deze anders eens,Gewoon naar je hdd of in je root kopieren.en via softwarebeheer/locale extentie installeren.
Gast bobelen Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 gewoon in appl. skins , ik ziu de magic hd proberen erg mooie skin
Loui (K) Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Origineel bericht van: bobelen gewoon in appl. skins , ik ziu de magic hd proberen erg mooie skin Ik zelf gebruik magic ehd is ook mooi afgewerkt.
Gast Duolist Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Ik zelf gebruik magic ehd is ook mooi afgewerkt. Dank je wel
Adriano Geplaatst: 8 februari 2011 Auteur Geplaatst: 8 februari 2011 Iedereen bedankt voor het meedenken. Inmiddels werkt het downloaden wel, waarom weet ik niet. Kan nu wel een andere skin kiezen. Had er inmiddels HD Glass 14 opgezet via de harddisk en die bevalt me wel. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Meega1 Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Origineel bericht van: Adriano Iedereen bedankt voor het meedenken. Inmiddels werkt het downloaden wel, waarom weet ik niet. Kan nu wel een andere skin kiezen. Had er inmiddels HD Glass 14 opgezet via de harddisk en die bevalt me wel. Ze zijn inmiddels bij glas 16 en die is ook erg mooi.(eigenlijk nog mooier dan 14) Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Loui (K) Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Origineel bericht van: Meega1 Origineel bericht van: Adriano Iedereen bedankt voor het meedenken. Inmiddels werkt het downloaden wel, waarom weet ik niet. Kan nu wel een andere skin kiezen. Had er inmiddels HD Glass 14 opgezet via de harddisk en die bevalt me wel. Ze zijn inmiddels bij glas 16 en die is ook erg mooi.(eigenlijk nog mooier dan 14) Meega Zit die in Pli 2.0? nog niet gezien anders.
SIMBAke Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 nee , zit er niet standaard in , die moet je googlen VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Meega1 Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: Meega1 Origineel bericht van: Adriano Iedereen bedankt voor het meedenken. Inmiddels werkt het downloaden wel, waarom weet ik niet. Kan nu wel een andere skin kiezen. Had er inmiddels HD Glass 14 opgezet via de harddisk en die bevalt me wel. Ze zijn inmiddels bij glas 16 en die is ook erg mooi.(eigenlijk nog mooier dan 14) Meega Zit die in Pli 2.0? nog niet gezien anders. Nee die zit niet in de feed omdat de glass skin altijd bepaalde patches gebruikt.(naar horen zeggen) Maar naar ik gelezen heb is dat bij de 16 niet meer het geval. Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
SIMBAke Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Ik heb hem al,idd erg mooi. bedankt. als je navigeert met de icoontjes , kan je dan naar glass skin utils ? ik geraak daar niet in ook kiest die her en der een icoontje uit , niet opeenvolgend dus , wel lastig VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen