henkl Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 We hebben sinds kort een schotel antenne, er komt een coax kabel het huis binnen en nu wil ik het antenne signaal naar zowel de digitale ontvanger als naar de dvd recorder als naar de video recorder hebben, als ik de kabel rechtstreeks op de ontvanger aan sluit heb ik wel beeld maar als ik het wil splitsen met een splitter dan krijg ik geen signaal, waar kan dat aan liggen?? Henk
vGnp Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Wat moeten die dvd recorder en die video recorder met een satellietantenne signaal? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Merkedesch Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Origineel bericht van: henkl We hebben sinds kort een schotel antenne, er komt een coax kabel het huis binnen en nu wil ik het antenne signaal naar zowel de digitale ontvanger als naar de dvd recorder als naar de video recorder hebben, als ik de kabel rechtstreeks op de ontvanger aan sluit heb ik wel beeld maar als ik het wil splitsen met een splitter dan krijg ik geen signaal, waar kan dat aan liggen?? Henk Je tuner blikje in je satontvanger verzorgd zeg maar de verschillende frequentie aanbieders..het signaal van je schotel geeft via de coax niet net als bij de Kabelaanbieder frequenties door.. Dus wat jij wilt gaat nooit werken. De scartuitgang doorlussen van je satontvanger naar je recorder werkt wel..niet op frequenties gaan zoeken dat werkt niet!!Maar gewoon AV selecteren op je recorder. Je kunt alleen opnemen wat je op dat moment kijkt of waar je op hebt afgestemt. Gr.Merkedesch
cookie monster Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Origineel bericht van: henkl We hebben sinds kort een schotel antenne, er komt een coax kabel het huis binnen en nu wil ik het antenne signaal naar zowel de digitale ontvanger als naar de dvd recorder als naar de video recorder hebben, als ik de kabel rechtstreeks op de ontvanger aan sluit heb ik wel beeld maar als ik het wil splitsen met een splitter dan krijg ik geen signaal, waar kan dat aan liggen?? Henk Click da pic: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Click da pic: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen