1pm Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Goeie gitarist speel zelf gitaar veel nummers van hem gespeeld . Jammer weer een legende dood 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Zilverster Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 @1pm, Helaas weer een van de betere minder, 58 jaar is nog wel erg jong. Gary R.I.P. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
jedeje Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Veel te jong bah. Gary R.I.P. JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
phil 3548 Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 R.I.P. Gary! Helaas alweer iemand veel te vroeg overleden. Mijn gitaarheld uit de jaren '80. Mooie rockalbums gemaakt in die jaren: Run For Cover, Wild Frontier en After The War. Zijn bluesperiode vond ik niet zo interessant. DM-800HD se -|- stab HH120 -|
supersnail Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Origineel bericht van: 1pm Jammer weer een legende dood R.I.P Gary Groeten, Supersnail
vGnp Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Voor de liefhebber(s):Er stond vandaag in het Dagblad van het Noorden in een bericht over hem nog een link naar een video op YouTube: Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
wortellica Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 R.I.P. Gary een van mijn favoriete nummers van gary moore
Boelo Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Was dit niet met de bassist van Thin Lizzy ? Ook al dood , overdosis !! ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
wortellica Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Klopt ook alweer zo een legende die niet meer onder ons is
Timm1983 Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Erg jammer, ik vind zijn muziek mooi, om bij weg te dromen. Zijn nummer "still got the blues" vind ik het allermooiste! Kan me nog goed herinneren want het was het jaar 1992. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
edbe Geplaatst: 12 februari 2011 Geplaatst: 12 februari 2011 R.I.P. Gary 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Zilverster Geplaatst: 12 februari 2011 Geplaatst: 12 februari 2011 @All, De beste tijd van Gary was "Corridors of power", dus nog voor dat hij met de blues begon. Altijd naar zijn concerten geweest tot hij op een bepaald moment in een intervieuw vertelde dat hij zelf dat zijn slechtste tijd vond en zich daar voor schaamde, waar ben je mee bezig denk ik dan. Toen hij op een festival in Duitsland samen met o.a. de Rolling Stones ook een concert zou geven en niet kwam opdagen was voor mij de maat vol en ben nooit weer naar een concert van hem geweest. Is ongeveer het zelfde als het Arrow classic rock festival weg halen uit Lichtenvoorde, dit voor het gewin van de organisatie, zodat ze nog meer kunnen verdienen. Het is maar goed dat je de positieve dingen blijft onthouden en de mooie herinneringen, de rest moet je snel vergeten, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast geba Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Je hebt gelijk Zilverster. Ik baal van muzikanten die zich schamen voor de muziek die ze gemaakt hebben. Luisteraarsbedrog! Een echte hardrocker zou dat nooit zeggen, die muziek zit in je. Ondanks dat het dus geen 'echte rocker' was blijft hij een hele goede gitarist.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen