vGnp Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Origineel bericht van: Sky viewer Zal beslist vervolgd worden Rustig aan beginnen, de schotel eerst eens helemaal in elkaar schroeven, en de standaardfouten (subreflector ondersteboven gemonteerd, LNB houders verkeerd om gemonteerd) vermijden, en met Dishpointer en de Holles sheet eens goed nadenken over wat je wilt en kunt ontvangen. Als je op die manier je huiswerk al gedaan hebt, is het echt slechts een kwestie van LNBs op de rail schuiven, de switches aansluiten en e.e.a. correct configureren in de ontvanger. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sky viewer Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 De schotel is al in elkaar gezet , en de lnb houders zitten op de rail. Inmiddels weet ik welke satellieten ik wil en kan ontvangen. Nu is het aan mij , om de schotel zo te richten , dat de satellieten mijn lnb's kunnen raken , van uit de ruimte, en dat lijkt mij het grootste klus .
SOURCEMASTER Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Origineel bericht van: dreamboxelite Jullie beantwoorden het al. Tijd=geld. Ik heb vroeger 100 euro betaald voor een schotel met 4 lnb's. Wavefrontier wilde hij voor veel meer doen, vanwege instellingen etc. Dus deed ik het zelf. Prima gelukt overigens. Kostte mij wel 2-3 dagen maar hey, heb wel veel geleerd en kan het nu veel sneller. het grappigste was nog wel dat ik hem geïnstalleerd had en meteen al beeld op Astra 19,2 had, heel uniek, zonder dat ik af heb gericht, wel 70% snr maar toch. Had optimaal iets van 95% Wat is de kans? zonder dat ik af heb gericht, Ja je moet ze kort houden die T-90's
JanR Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Mijn T-90 is ook goed afgericht. Die zet smorgens koffie en haalt de krant uit de bus. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
dreamboxelite Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Lol! Overigens willen de tips van de Dog Whisperer ook nog eens helpen mocht de T90 te dominant zijn.
highlander53 Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Origineel bericht van: JanR Dat vraag ik me ook af. Wat kost een nieuwe T-90? Iets van 135 euro. Dan een installatie er over heen van 300 euro. Of is dat inclusief schotel en 16 lnb's? Ik op het net de T90 voor 99,00 euros gezien,ze worden dus steeds goedkoper. VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8
Gast 1664 Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Het is een Amerikaans product, dus dollar gerelateerd. Speculerend op een verdere daling van de dollar (geen vreemde aanname als 'helikopter Ben' maar onbeperkt dollars blijft bijdrukken) kun je verwachten dat de prijs nog aantrekkelijker wordt. Mochten de 'knoflooklanden' echter toch een eurocrisis veroorzaken, dan worden ze juist duurder. Ik hoop op een halvering van de dollar in de loop van het jaar. (ga een T55 kopen)
SOURCEMASTER Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Mijn Wave Frontier is made in Korea. Ik weet niet hoe het zit met alle "look a likes"
Sky viewer Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Ik heb voor mijn T 90 , incl. muur beugel , € 125,- betaald .
Gast 1664 Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Die "look a likes" vroeg ik me ook al af. Vooral omdat op de site van Wavefrontier staat dat er altijd een polarmount bevestiging meegeleverd zit ín de verpakking. Dan zijn de schotels die zonder beugel worden aangeboden kennelijk "namaak", en dat is bij de meeste winkels in NL het geval. Het lijkt er dus op dat het originele product moeilijker verkrijgbaar is dan een 'kloon'.
vGnp Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Ik heb een Wavefield, en daar zat de beugel gewoon bij. Ik heb eerder het vermoeden (let wel: vermoeden) dat de shops de beugel uit de verpakking halen, en deze los in de verkoop doen om je nog een keer extra eurietjes uit de zak te troggelen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sky viewer Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Mijn T 90 zat in de originele gesloten verpakking , en de muur beugel zat er gewoon bij , voor die prijs .
Gast bobelen Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 de mijne werd kant en klaar geleverd, met kabels switchen 4 x duo lnb, 7 e 19,2 23 28,2 je kunt hem ook kant en klaar met 12 lnb bestellen klaar aan de muur effe uitrichten op 19,2 klaar en dat voo 240 euris adres kan ik niet geven mag geen reklame maken maar ik heb hem opgehaald in bruinisse
JanR Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Op die van mij staat "wavepoint" het zal wel een voorloper zijn van de wavefrontier. in ieder geval het is een T-90. Als ik voor de schotel sta moet ik altijd denken aan "predator" Het is net of heeft de schotel ook zo'n bek als een predator. de sub. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
SOURCEMASTER Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Het zou mij niet verbazen als het hele sprotje uit 1 en de zelfde fabriek komt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen