OmePeter Geplaatst: 8 februari 2011 Geplaatst: 8 februari 2011 Wie kan me even op weg helpen? Ik heb een Anysee E30S2 Plus draaiend met Anysee Satellite Viewer en met DVB Viewer Pro, beiden de laatste versie. Helaas krijg ik hem niet draaiende met de Seca 3 kaart van Canalplus. Welk programma is wel geschikt of welke plugin moet ik gebruiken?
AGKoot Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Tja, datzelfde probleem heb ik ook. Ik ben al drie dagen bezig om software te vinden die goed werkt met de Anysee E30S2 Plus, want er zit geen installatieCD in de doos. Op allerlei plaatsen ben software tegengekomen, maar een driver die de gecodeerde kanalen decodeert kan ik niet vinden. De ongecodeerde kanalen doen het perfect en ik ben onder de indruk van de HD-kwaliteit. Ik heb een ander tuner die op mijn beide kaarten wél perfect beeld geeft. Ik ga het ding terugbrengen! Of er moet nog iemand zijn die een idee heeft waar het aan kan liggen.
satencom Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Er is nieuw software van 20110119 ik stuur het jou wel even via pm. Ik had het ome pieter ook al gestuurd ,die heeft het nog niet gezien denk ik. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
OmePeter Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Geplaatst: 11 februari 2011 Na installatie werkt alles perfect. De nederlandse HD kanalen op de laptop van mijn vrouw. Volgende project wordt de kaart "delen" met mijn dreambox. Het blijft een leuke hobby.
satencom Geplaatst: 11 februari 2011 Geplaatst: 11 februari 2011 Het is altijd weer mooi om te horen ,dat het gelukt is Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen